sestdiena, 2011. gada 25. jūnijs

Sveiki no Puerto Suarez

Esam loti veiksmigi iebraukushas Puertaa. Dons Silvio pa 3,5 stundam mus varonigi izveda ara. Briziem auto ta kratija, ka likaas, ka visu manu 6 meneshu garuma guuto gudribu izdauzis ara...bet laikam vel kaut kas tomer palika tai mana gaisha galva.
Bija tik loti savads tas pedejais rits. Pedejas brokastis, atvadas, pedejais skats uz manu milo istabu, Veltinjas ipashais novelejums skiroties...un prom esam.
Nupat paedam gardu vistu. Ta bija mana muza visresnaka un plataka karbonade! Bet tiesham garda. Svetki vederam. Paldies Ondinai, ka vina mani ta apgada un pabaro.
Te ir ziema. Tiesham veess..Noderes visas siltas drebes, kas ir lidz.
Rit planoju GULET! Pirmo reizi shaja pusgada!
Viss kartiba. Tikai tagad, kad majas ir tik tuvu, liekas- kaut atrak es tur varetu nonakt...

braucu ara no Rinkonas un prata bija tikai doma par to, cik LOTI pateiciga es Dievam esmu par sho laiku. Zelta laiks manaa dzive!
Lidz velakam!

2 komentāri:

  1. Chau Lieniit.

    prieks lasiit tavus staastus par tavu zelta laiku. vai tu pati apzinies to ka esi sarakstiijusi bestselleru? :) esmu paarliecinaats, ka
    ikviens kursh lasa tavus staastus tevi apskauzh.. retais ieguust to ko esi ieguvusi tu shai zelta laikaa :) Dievs tev ir devis
    briiniskjiigu iespeeju.

    ak gaidaam tevi atpakalj ieksh LV. es domaaju tas buus pilns ar jauniem piedziivojumiem un ljoti ceru ka arii tas ko atvediisi
    liidzi uz LV iedvesmos un ietekmees daudzus tavus draugus, ka tas mainiis sirdis un attieksmi.

    rekjinies ar to ka pirmaa nedeelja LV buus bezmiega nedeelja, jo gribeesim dzirdeet visus tavus staastus un izjuutas un
    piedziivoto... shoreiz dziivajaa :)

    riktiigs prieks par tevi un pateiciiba ka Dievs ir iipashi par tevi ruupeejies. ticu ka esi iipashi izjutusi VInja vadibu un
    pieskaarienu. to cik neierobezhoti liela ir Vinja miilestiiba :)

    Raimonds

    AtbildētDzēst
  2. Esmu ar Raimondu šajā komentārā. :)

    AtbildētDzēst