otrdiena, 2011. gada 21. jūnijs

Pedeja nedela

Tagad Rinkona ir ta ka tuksnesis. Un nevis tapec, ka nav zaluma, bet gan tapec, ka ir pilnigs klusums un te uz vietas ir knapi kadi padsmit cilveki. Tik savadi...
Bet mans uzdevums ir to padsmit paediti. Veltinja man atstaja visas Rinkonas atslegas un visas citas lietas, ar kuram man jatiek gala. Tad nu virtuve ar Ednu un Martu , kas tepat dzivo, gatavojam gardu edienu. Mes ar Ondinu ejam uz aptieku un apkalpojam tos, kuriem ir kada slimiba. Pardodu telefona kartes, barojam un dakterejam sunjus.
Tik labi, ka te vel ir draugi no Teksasas. Pilnigi savejie.

AA, svetdien beidzot biju uz slavenajiem ''Aguas calientes'', t.i. pazemes silto udenu ezerins. PIlniga paradizes vietinja! Pasha dzunglu vidu gaishi zils, dzidri tiirs udens vannas temperatura. Tur pavadijam kadas tiesham fantastiskas stundas.

Sestdien gaidam Veltinju majas no Corumbas. Ar to taksi, ar kuru vinja atbrauks, mes ar Ondinu brauksim prom. Un brauksim uz Puerto Suarez, kur paliksim macitaja maja lidz pirmdienas ritam, kad man jadodas uz Brazilijas parstavbniecibu, lai atkal dabutu Brazilijas vizu. Tad planojam pirmdien doties uz Corumbu, kur pavadisim 1 vai 3 naktis. Viss atkarigs no to, vai Ondina vares sarunat tur viziti pie sava zobuarsta vai ne. Ja vinja tiks pie zobuarstam tad mes ceturtdien dosimies uz Nova Odessu. Tur paciemoshos vel dazas dieninas un tad jau 6.julija lidoshu uz Hjustonu pie Masinjas un parejiem milajiem teksasiesiem!

Katru dienu arvien vairak brinos par to,ka shi ir pedeja nedela.
Sirds ir pilna! Es tagad gribetu ieslegt kaut kadu audio ierici, lai varu mutiski visu pastastit, bet nu...pagaidisim lidz Latvijai...

vel man tagad vajag dushu lidz pasham beigam visus pienakumus novest lidz galam!
Katru dienu turpinu pateikties Dievam!

Un LOTI lielu paldies gribu teikt Kriskinai par pacinju , ko beidzot pec 2 meneshiem sanemu. Liels paldies visiem tiem, kuri bija tur ieksja salikusi savas vestulites!!!! Ai, ja jus zinatu,ka es smaidiju un priecajos! Gan smejos, gan raudaju. Mani draugi, mans zelts! Dikti gaidu,kad dzivaja vareshu pateikties un samilot visus!

Labi, jadodas uz virtuvi taisit vakarinjas!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru