pirmdiena, 2011. gada 13. jūnijs

Miilja otrdiena

Shaja otrdiena (17.maijs) bija vairaki citadaki notikumi. Nu varbut ne gluzi milzigas sensacijas, bet te jau viss,kas ir atskirigs no ikdienas ieradumiem, skiet iipash. Tatad Veltinjai bija jaizbrauc kopa ar macitaju uz Puerto Suarez, lai dotos uz policijas iecirkni nokartot kadus papirus. Tas bija tik savadi, ka visam bija janotiek bez Veltinjas gudras uzraudzibas un gadibas. Bet mes lieliski tikam gala ar visu. Un shaja diena gaidijam, ka atgriezisies Ondina no nedelu ilgas prombutnes zobu proceduras del. Vakara ap 17 sadzirdeju,ka debesis paradas lidmashinas motora daudzsolosha skanja un steidzos uz lidlauku. Nekad vel ta nebiju ``nesusies`` kadu sagaidit, bet shoreiz kajas pashas mani turp aiztrieca. Puscelja mani savaca Panfila, kura turp devas ar mashinu, lai savaktu visu,ko macitajs bus atvedis. Un ja- no lidmashinas, saules apspidetas, izkapa manas draudzenes Veltinja un Ondina. Lai ari bijam skirtas pavisam neilgu britinju, atkalredzeshanas prieks bija diezgan specigs. Pec sirsnigiem apskavieniem un sveicieniem, es uzreiz uzzinaju, ka kurai bija gajis. Izradas, ka macitajs nemaz nebija ticis pari uz Corumba, jo bolivieshi atkal bija uzsakushii kaut kadu robezas streiku. Lidz ar to pasta apmeklejums shoreiz izpalika… divas vestulites, kuras biju rupigi un ar milestibu sagatavojusi, tagad atgriezas pie manis un gaidis nakosho otrdienu. Un ta ka robeza ir ciet, Ondinai nacas no Brazilijas puses 2 km iet ar kajam ar visam savam somam. Velme noklut atpakal majas- Rinkona palidzeja izturet visas grutibas, kas vinjai pa celam gadijas. Vel vienu nedelu prom no mums vinja nebutu varejusi izturet : )
Velak abas manas draudzenes man uzdavinaja visadus pilsetas labumus. Ai, ka es priecajos! Tiku pie retiem dargumiem- aboliem un mandariniem : ) Ondina bija man pataupijusi mazu vistas gabalinu, ko bija pilseta edusi. Tas , rupigi ietits follija, bija varonigi parcietis garo celojumu majas un pec dazadm minutem krasni smarzoja tik teicami un garshoja vel labak....Ari mani shokolades krajumi ir paplashinati. Un Veltinja man bija nopirkusi ari tualetes poda shrubetaju...tadu birsti, kas man dikti pietruka. Lidz shim podu biju tirijusi ar kaut ko tadu,ko labak te skalji varda nesaukshu. Nu man ir gan ista birste, gan ari tirishanas lidzeklis! Zinu jau zinu- vai tad man tiesham kaut kas tads te ir jaraksta…bet ziniet- te tadam ikdienas lietam ir tada nozime! Nevar aizskriet uz ``Rimi``vai ``Maxima``, vai ``Walmart``, lai atri nopirktu visu vajadzigo…ja sagaida ko tadu no pilsetas, ir liels prieks. Tagad man podins spid un laistas : )
Un Dievs kartejo reizi briniskigi paklausija lugshanas. Ludzam, lai Ondinai zobu operacija izdodas veiksmigi. Dakteris jau esot solijis, ka 2 nedelas vinjai mute bus nejutiga un sazin ko vel...BET...vinjai vispar nekas nesap un nekas nav nejutigs. Vina saka,ka operacijas laika piedzivojusi briniskigu Dieva mieru. Ludzu, lai ari Veltinjai visi papiri nokartojas negaiditi atri un veiksmigi un lai vinjai pietiek laika ari vienkarsi atpusties,ja reiz ir tikusi uz arpasauli. Un Dievs precizi uzklausija. Veltinja atgriezusies stastija ar izbrinu,ka papiru lietas notikushas neparasti atri un veiksmigi. Un vinjai ir izdevies pastaigat pa Puertas veikaliem. Tas vinjai ir ta kads ``relaksacijas pasakums``- iepirkshanas : ) Paldies Dievam par uzklausitam lugshanam!
Ai, ka es milu savas Rinkonas lielas draudzenes. Un es loti, loti ceru,ka vinjam izdosies aizbraukt uz savu tevu dzimteni. Pirmo reizi dzive! Mums jau ir dazas konkretas ceribas shaja sakara. Lugsim, lai izdodas : )

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru