pirmdiena, 2011. gada 13. jūnijs

Atpakal Santa Cruz

Uzausa saulains pirmdienas rits un 7:30 mes jau izkapam no musu skaista autobusa. Nedaudz nogurushas un miegainas ielecam kada vietejas satiksmes businja, kura durvis atveras un aizveras vel atrak neka Maskavas metro! Bijam laimigas tikt istaba ar dushu un pilnigi horizontalu gultu. Kad bijam sakopushas, devamies uz centru, kur Panfilai bija paredzets acu arsta apmeklejums. Kamer gaidijam garaja rinda, apskatijam blakus esosho molu, kur man izdevas arkartigi skaists pirkums- kleita, ar ko doties uz Karklina kaazam : ) Kad mana atvadu tusinja Rigas dzivokli mani draugi man uzrakstija vestules, ko lasit Bolivija, ari vins bija sho to man sarakstijis. Viena no tam lietam bija atgadinajums, lai saku domat,ko vilksu uz vinja kaazaam. Tad nu es pavisam nopietni par to padomaju un atradu : ) Ai, kas ta bija par briniskigu sajutu- piemerit vienu skaistu kleitu pec otras...un vel briniskigaka sajuta bija, kad viena no tam naca man lidz maza maisinja : )
Tad vel Panfila man sagadaja tadu parsteigumu, ka aizveda mani uz skaistumkopshanas salonu, lai es dabutu manikiru un pedikiru! Tas vispar skita ka pasaka...drusku neerti jau man bija meistarei dot savas interesantaa paskata plaukstas un pedas...bet nu...tads vinai darbs...Mmm...tik maigas pedinjas SEN sev nebiju dabujusi...
Vel kadi veikali, parki, edieni, taksometri, traka Santa Cruz satiksme, vietejo puishelju piezimes un komentari, dazi zinkarigi skatieni, pavadita nakts Jansonu majas...un no rita uz lidostu, lai dotos uz Puerto Suarez. Daudz ko jau paspeju piemirst, bet vienu gan atceros LOTI labi. To,ka taksometra shoferis mus ``aizlidinaja`` uz lidostu. Vinja prieksa ``atkapas`` visas celja joslu linijas, luksofori, blakus mashinas. Nezinu, kads bija mashinas atrums, bet likas,ka mes driz pacelsimies. Bet vins pavisam mierigs. Ik pa laikam parunaja pa savu mobilo un kaut ko pie sevis dungoja. Regulari parsledza radio stacijas. Visatrak to izdarija tad,kad saka skanet kada Beatles dziesma. To laikam vins nevar ciest : D
Lidostinja tada mazinja, mazinja. Tur satikam Aronu un Hannu, kuri devas uz Puertu kopa ar mums. Vinji ir no Dallasas un devas uz Rinkonu, lai te dzivotu un kalpotu lidz augustam. Tas mani vairs nemaz neparsteidza, ka musu vartus atvera 13:25…un lidojums bija paredzets 13:30. Nepagaja ne stunda, kad mes ``jau`` pacelamies. Vislabak man patika tas,ka detektors, kuram mums lika iet cauri, nemaz nestradaja. Panfila pavisam mierigi iekapa lidmashina ar naziti, es- ar visadiem skidrumiem. Vairakiem cilvekim bija pat 4 un 5 somas, ko vinji njema lidz lidmashinas salona. Mantas ar rokam parbaudija 2 droshibas darbinieki. Mazaa sievinja,kas gaja cauri manam mantam, atplesa valja manu nopirkto limes zimuli un to kartigi aposhnaja :D Tad,kad neko kaitigu tur nesaoda, palaida mani cauri. Droshibas limenis- graujosh : D Bet tas viss loti pieder pie Bolivijas. Lidmashina vienam pasazieriem kaut kas saka pilet no griestiem. Atnaca stjuarte un tur skirba iebaza pamatigu salveshu kaudzi. Ari pasham apaskaha sedoshajam pasazierim rokas iedeva salvetes- lai pats saslauka :D Neatskaneja ari tik loti pierastas droshibas instrukcijas. Bet bez problemam nolaidamies Puerto Suarez lidosta, kur man dikti patika tas,ka cilveki tika pie savas bagazas. Visas somas tik saliktas chupa pie viena lidostas loga. Palielais logs tika atverts un tad visi bolivieshi metas saukt droshibas darbiniekiem, kuru somu vinju grib. Kurs skalak bljava, tas pirmais dabuja savu somu. Mes jau mala skatijamies un smejamies- ja somas tapat vien tur izdala, tad mes prasitu to vislielako : D
Pec tam man tika ta laime uz Rinkonu doties pa gaisu kopa ar macitaju un abiem amerikaniem. Jauns, dikti baals un tievs paris : ) Abi zina spanju valodu tik, cik es zinu no traktora motora uzbuves - gandriz nemaz : ) Bet abi ar lielu apnemibu kalpot un darit visu, kas vajadzigs.
Shis dienas paskreja viena elpas vilciena. Gandriz ka neticama pasaka! Esmu tik LOTI pateiciga Dievam un Panfilai par to,ka man izdevas redzet kaut drusku no tas istas Bolivijas : ) Aizraujosha zeme, kas nebeidz parsteigt!

1 komentārs:

  1. + par kleitu! yes!
    Riktīgi jau biju noilgojies pēc taviem ierakstiem. acis līp ciet, bet nevaru neizlasīt :)
    Gaidam mājās, Lienīt!

    AtbildētDzēst