piektdiena, 2011. gada 24. jūnijs

Pedejais vakars

Es zinu,ka esmu to teikusi jau ieprieks, bet es tiesham nespeju noticet, ka ir jau beigas. Tik atri 6 meneshi man nekad vel nav bijusi.
Esmu Jansonu majas kopa ar milajiem pieciem teksasieshiem. Mums bus tads ka neliels atvadu vakars. Cepam popkornu un dzeram Coca Colu.
Veltinja rit meginashot panemt visagrako taksi, kas iespejams, lai noklutu Rinkona. Mums ar Ondinu jabut gatavam izbraukt jebkura mirkli. Ondina tam rupigi gatavojas visu nedelu.
Prieks, ka virtuves nedela ir loti veiksmigi nobeigta. Vairakas papaijas kukas, burkanu kuka, greipfrutu saldais ediens, frikadelu zupa, pica lo macho, ar galu pilditas pankukas, kibes miltu kotletites, gardi cepumi un vel vairakas gardas lietas. Tada bija musu shis nedelas edienkarte. Edaji bija smaidigi un apmierinati. Tads prieks!
Shodien mani apciemoja vel pedeja ajoru sievinja ar pashtaisitam rotaslietam. Atdevu vinjai savus pedejos 20 bolivianus. Brinumaina karta vinja man iedeva atlaida, ko ajori parasti nedara. Veltot man plashu bezzobu smaidu, vinja solija, ka uzdavinas man kadas rotas, kad es atgriezishos.
Aizvakar apciemoju vairakas ajoru setas. Man lidzi bija 7.klases skolniece Velta, kura ir ajoriete, bet perfekti runa spaniski un palidzeja man sarunaties ar vietejiem. Vinji visi bija dikti viesmiligi, prasija man vairakus jautajumus par maniem vecakiem, par manu viiru (!!!) un par atgrieshanos. Visvecaka ajoriete Ijadate man ljava ierakstit vinjas kolosalo dziesmu, veroju,ka viri vara brunurupucha zupu un to gardi notiesa. Sievinjas uz zemes taisija tipiskas sominjas. Lieliska pecpusdiena.
Pirms stundas pabeidzu pakot somas. Skatos un brinos, ka visa mana pusgada dzive sagaja 2 koferishos...
Ludzu aizludziet par musu ar Ondinas celju. Tieshi musu marshruta sola lietu un miglu. Jau vairakas mashinas esot avarejushas. Lai Dievs apskaidro miglainos celus un dod shoferishiem istu modribu.
Brinumaina karta vel sanjemu kadus pasta sutijumus. Lielu paldies gribu teikti Tanjai par ipasho vestuli un skaistajam bildem! Tas bija skaists parsteigums. Un ipash paldies Dzeinijai par vertigo literaturu, ko sanemu pagajushaja nedela!

Viss...es rit braucu prom no Rinkonas. Ko vel bez 2 koferiem es nemsu lidz? Pilnu sirdi ar milestibu uz un no manam meitenem un maniem ipashajiem Rinkonas draugiem. daudzas Dieva svetibas un gudribas... un tik daudz krashnu atminju...

Bralis Janis shodien teica,ka rit izdurs mashinai riepas, lai es nekur nevaru aizbraukt...

Es milu sho vietu! No sirds.
Bet taja pasha laika esmu dikti prieciga par to,ka es driz bushu majas! LOTI gaidu atgrieshanos...

Nu ko...nezinu, kad rakstishu nakamo reizi, bet no Rinkonas vairs ne....vismaz pagaidam...

Paldies par aizlugshanam. Un ludzu turpiniet to darit!!!tam ir TADS milzu speks!!!

Milestiba,
Liene

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru