pirmdiena, 2011. gada 27. jūnijs

Corumba

Paslaik sezu tada tumsha un nedaudz aizdomiga paskata interneta kafejnica Brazilijas pilsetinja Corumba. Shodien ar Ondinu gandriz visu dienu staigajam shurpu turpu, kartojot kadas lietas un nedaudz ari veltot laiku pilsetas apskatei. Diezgan simpatiska pilseta ar vecuma pieskanu, kas dod tadu kichigu izskatu. Man patika.
Shorit jau 8 bijam Puertas Brazilijas konsulata, jo ta tur uz durvim teikts, ka tad tiek pienemti apmekletaji. Ofisa galvenais ieradas plkst.9 un ar mums saka runat 9.10. Tomer nepagaja ne 2 stundas, kad manu pasi rotaja vel viena glita Brazilijas viza un mes varejam meklet taksi, kas mus aizvestu uz robezu. Bija jauki velreiz atgriezties unikalaja Bolivijas muitas kantori, kur atkal bija tas pats oficieris, kuram toreiz, pirms 3 menesiem, bija gari nagi. Nu vins jau nagus apgriezis un viena roka vinam melns cimds ar sarkanam liesmam. Superigs paskats. Protams, visi bolivieshu vestures varoni turpinaja celi noskatities uz visu notiekoso no sienu gleznam. Veiksmigi dabuju vajadzigo zimogu, kas mani izlaida no Bolivijas un pec tam smuki ar kajam pargaju pari robezai lidz nakamajam kantorim, kur dabuju Brazilijas zimogu. Viss ir dikti kartiba. Tagad nopirkam lielo autobusa bileti, lai dotos 24 stundu garaja brauciena uz Nova Odessu jau rit 8 no rita.
Man ir skrobe par to, ka diemzel nedarbojas mans telefons. It ka rada, ka zona ir pilna,bet nevienu nesanak ne sazvanit, ne uzrakstit. Tik zel...es jau biju TADA sajusma par to,ka atgriezisos sabiedriba, lidz ar to ari telefona sakaru briniskigaja pasaule,tomer vel ... ja nu kads zina kadu padominu , ka lai atgust sakarus, tad priecashos par kadu palidzibu.
Ta vispar shodien mums ir riktiga ziema. Man mugura ir 4 kartas un rokas gandriz visu laiku notureju kabatas, lai neatsalst. Galigi nebiju gaidijusi, ka te varetu but auksts.
Paldies Dievam, viss ir labi.
Tikai LOTI gribu majas. Ar katru dienu arvien vairak...
Sutu jums visu savu milestibu no Brazilijas! Ar katru dienu esmu tuvak majam : )

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru