pirmdiena, 2011. gada 13. jūnijs

Atpakal realitate, proti, Rinkonas maajaas

Nu jau ka nedelu esmu atpakal majas no saviem celojumiem. Un varbut jums liekas, ka runaju ta ka vecmaminja, bet no musu celoshanas atceros tikai lielakas lietas. Smalkie sikumini palikushi tikai fotografijas un video materialos. Atgrieshanas pie ikdienas darbiem dara savu. Bet viss ir labi!
Rinkona ir ieradushies vel tris amerikanji- tie ielidoja vakar. 3 jaunieshi no Dallasas. Lai ari iepazinamies tikai vakar, shodien pie pusdienu galda jau ta smejamies un plapajam it ka butu muzigi pazistami. Viniem visiem ir 19gadi- Hannah, Elise & Ben! Vinji ir macijushies spanu valodu skola, ta ka drusku jau mak kaut ko sarunat. Drusku : ) Bet vinjiem visiem ir milziga apnemiba iemacities valodu lidz augustam. Abas meitenes paliek mana istaba. Ta ka tagad man ir kompanija. Viena no vinjam ir nedaudz … lielaka… un lidz ar to jau pirmajas stundas saplisa gan gulta, gan izluza viena no poda vaka skruvem…: ) Bet bralis Janis visu prot salabot! Viena no manam chikitam Dalia pienaca man klat un austinja iechuksteja : Tu amiga is very, very big! ( Tava draudzene ir loti, loti liela) : D Vinjam ir brinums redzet tadu…apjomigu meiteni. Bet meitenes loti jaukas un priecigas. Un tik interesanti verot, ka vinjas runa un sajusminas par tam pasham lietam, par kuram es domaju un rakstiju pirms 5,6 meneshiem. Man tagad ir tas gods vinjam visu paradit, paskaidrot, iemacit… Un ta ir tada varen neparasta sajuta.
Hannah nr 1 parnems manu darbu skola ka anglu valodas skolotaja. Vinja jau nak man uz stundam lidz, vero, palidz…Panfila vinjai ir teikusi, lai vinja nak man lidz un iemacas, ka tas ir jadara : ) Vinjai ari ieraadu darbinjus virtuve…Hannah nr 2 un Elise paliks mana istaba internata un es jau vinjam paradu tas lietas, kuras vinjam bus jaturpina darit, kad es nebushu. Tik loti, loti interesanti ir ,ka man pamazam ir janodod pienakumi nakamajiem… bet paldies Dievam milzonigs, ka ir meitenes, kas vismaz lidz augustam vares palidzet!
Mes ar meitenem jau skaitam dienas, cik mums vel palikushas kopa…pavisam maz. Prieksa vel tikai viena kopiga svetdiena. Arvien biezak vinjas pieglauzas, samiljo...(un neapzinati manai utainajai galvai pieliek vel kadu jaunu ``iemitnieci`` : D ...bet gan jau es savu galvu pec tam dabushu tiru : ) Jau sakam domat, ko darisim musu pedeja vakara. Meitenes man prasa lielu kuuku un piedava dziesmu programmu : ) Un ar katru dienu es jutos arvien savadak...nespeju noticet, ka shis viss tiesham beigsies. Kur tas pusgads palika?
Aa, shodien pie brokastu galda no sajusmas iespiedzos! : D Edu savu aknu pastetes maizitu un man Veltinja deguna gala nolika 3 pasta sutijumus!!! Kada bieza aploksne no Hjustonas, milja un ipasha vestulite no Jelgavas majam un nedaudz noslepumaina kartinja no pashas Romas! Tik fantastisks dienas iesakums!

Dievs ir LABS! Un tadu Vins man ir devis sho ipasho laiku.
Ludzu aizludziet par Veltinja un Ondinas veselibu. Veltinjas kajas un rokas ik pa laikam dikti nepatikami sap. Ondina nu tik atgustas no jau pasen bijushas gripas, kas vinju dikti nospieda. Ludziet par jauniem misionariem, kas te varetu palikt uz ilgakiem laika posmiem! Ludziet un neshaubieties- tad notiks : )

P.S. Pec menesha es jau bushu Teksasa pie masinjas un parejiem milajiem! Shonakt sapni redzeju masas meitu Adeliti. Vinja bija tik loti,loti skaista, ka nevareja ne aci no vinjas atraut!
Milu un ilgojos!

1 komentārs:

  1. Man prieks lasīt, ka Dievs ir uzklausījis lūgšanas un kādi jauni cilvēki atsaukušies misijai Rinkonā. Lai Dievs īpaši svētī šo Viņam tik dārgo vietu! :)

    AtbildētDzēst