piektdiena, 2011. gada 11. februāris

Ko es edu

Esmu sanemusi oficialu jautajumu par to,ko es te vispar edu. Steidzu atbildet : )
Brokastiis nekas nemainas. Ir 3 kannas- piens, teja, kafija. Es vienmer nemu teeju. Ir pashceptaa maizite, kas tiesham ir izcili garda. Uz maizes liek vai nu sviestu vai kaut ko lidzigu iebiezinatajam pienam- tads interesants,bruns,salds pashvarits biezums.Tad, kad paveicas, tad ir ari siers. Pashsiets, protams. Tas ir tados baltos rituljos un garsho vienkarsi saalji. Vietejie uz maíces liek gan sieru, gan to bruuno kremu kopa. Man vel nav pietikusi duusha to pameegjinat : D Pusdienas un vakarinjas VIENMER uz galda ir riisi, pupinas un parasti liellopa galas gabalinji sava sula. Reizem ir liellopa akninas. Lidz skolas sakumam te bija viena dikti laba kjeeksha, kura vienmer uztaisija kaut ko papildus risiem un pupinjam, piemeram, pie galjas pievarija burkanus un kartupelus, sataisija kukuruzu sacepumu vai tamalu ( kukuruzu masa ar sieru ietita kukuruzu lapas-dikti gards!), bija arii varitas palmu serdiites un dazadi salati. Vienu dienu bija isti svetki-bija vistinja! Ak,ka es priecajos!!! Tagad pa virtuvi njemas kadas brazilju kundzes,kas te ir uz 2 nedelam. Un tad tagad parasti ir tikai risi,pupinjas,gala un salati. Ista laime ir tada,ka apmeram katru otro dienu ir ari arbuzs-tepat audzís,lidz ar to tiesham salds un bez visiem E : ) Dzeramaja censhamies taisit visadas sulas pashi, piemeram, no sezama seeklinjam, arbuuza, aserolas odzinjam u.c. Kad nav laika tam,tad uztaisam jupyy tipa pulver dzerienu. Tads ir mans uzturs. Skiet dikti vienveidigi, bet ta ka starp edienreizem ir diezgan liels laiks un parasti sanak dushigi nostradaties, tad nekad nav laika domat par to,ka tu ed to pashu. Tad viss skiet labs un dikti gards. Svetdienas megjina kaut ko citu vienmer uztaisit. Tad ir makaronu dienu. Un rit bus pavisam neparasts notikums, jo taisis lazanju ! Es jau nevaru sagaidit ! Tad,kad ir druscin ekstra laiks, kas diemzel nav biezi, uzcepam biezpienmaizi vai sataisam kukuruuzu saldo pudinju, vai riisu pudinju. Ceturtdienas vakaros ir misionaru sapulce, kuru katru reizi vada kads cits no musu vidus. Un shim vaditajam ir jasagada kads vakara naskis visiem parejiem. Aizvakar bija debesu laime, jo bija uzcepta shokolades kuka. Jomajo, cik labi… Man dikti karojas shokolade…man vel te paris gabalini ir palikusi, katru dienu mazu biskiti apedu, kad uznak lielaa kare. Bet jau rit vai parit mani sokolades krajumi izbeigsies. Tad es vareshu tikai sapnot par sokoladi : D Bet nu nekas- edishu to saldo brokastu kremu un megjinashu iztikt : ) Bet vispar vienmer esmu paedusi un priecajos par to,ka pirmo reizi dzive sanak neest pec 18 : ) jo tad vienkarsi nav,ko est : )
P.S. Ja kadam mani gribetos iepriecinat Valentindiena vai sievieshu diena, vai jebkados citos svetkos, tad es neatteiktos no kada shokolades sutijuma : )Piena shokolade ar riekstiem…mmm….Un Laachu maize ar auglishiem..mmm….Varbut ta pilnigi neizkustu, kamer nonaktu lidz manam galam !

1 komentārs: