ceturtdiena, 2011. gada 3. februāris

1.februaris= 1.septembris

Chau,miljie! Suutu jums sviniigu sveicienu no Rinkonas skolas sakara ar macibu gada sakumu. Tatad shodien svinigi to uzsakam, uzvelkot Bolivijas karogu un dziedot vinju loti neparasto himnu. Es tiesham apbrinoju to,ka vinji TADU melodiju speja noturet bez pavadijuma. Varbut kads var youtube atrast un paklausities : D Iespaidigs skandarbs! Drusku atgadinaja nelaikja Purva gara darbus, ko reiz naacass dziedat Jelgavas draudzes kori : )
Visi 3 internati ir pilni ar skoleniem no 1.klases lidz 12.klasei. Dazs labs te ir pat vecuma ap 20 un 22... Ari manas kaiminienes chikitas ir klat. Un uzreiz skiet,ka visur visu laiku kaut kas skan. Pirmdien dariju ko loti interesantu. Ta ka vietejiem ir tads nikis izmetat savas mantas un pec tam nesavakt, tad shogad bija stingrs noteikums visam,visam lietam uzlikt savus inicialus, lai pec tam var atrast ipasnieku. Tad nu mes ar Veltu sedejam pie internata durvim un parbaudijam,vai sie iniciali tiesham ir saraksti. No sakuma mes uzprasijam, vai ir. VISAS vienmer teica,ka ir. Tad nu mes paludzam paradit. Un biezi vien gadijas,ka visa soma ir tikai 1 kreklins,kam ir iniciali. Tad nu mes gajam cauri visu 40 meitenu visam mantam,VISAAM mantam… un tas skats patiesiba nebija diez ko iepriecinosh. Meitenes parsvara ir no gimenem, kas dzivo meza vidu, dzunglos maala vai dublju buudinjas ar palmu lapu jumtu. Vecaki kadreiz izbrauc uz pilsetu un noperk kaut ko vajadzigo, tachu izskatijas,ka diezgan reti. Dazam meitenem,protams, bija panemts lidz viss skapis. Tacu bija kadas, kuram uz visu macibu gadu lidz ir 1 zeku paris, 1 svarki, 1 apaksbiksites...un tas pashas tadas 100 X vilktas,cauras un netiras...druscin skumigi bija to visu apskatit un visam uzlikt inicialus... bet nu ta vinji te dzivo. Un daudziem,daudziem skoleniem shi skola un internats ir lidz shim sava dzive VISglaunaka un krutaka vieta,kur vinji ir bijusi. Un kad jus redzesiet internata bildes, tad sapratisiet, ka shi vieta ir pavisam,pavisam vienkarsa. Lielaka dala no skoleniem dzivo pilnigi bez elektribas. Seit ta ir 2 un dazas dienas pat vairak stundas, ta ka te vinjas jutas ka citaa pasaule. Velta stastija par to,ka kadreiz bija kadas meitenes,kas ilgi vareja brinities par to,ka udens tek no krana. Skatas un doma, un brinas,ka tas ir iespejams. Meitenem dikti daudz kas jamaca par kartibu, higienu, izpalidzibu, gadibu,chaklumu, godigumu… Bet tapec jau vinjas te ir un tapec te ir visi cilveki,kas te strada, lai vinjam kaut drusku palidzetu. Viens no lielakajiem izaicinajumiem ir atrunat vinjas no domas par to,ka vajag jau 12 vai 13 gadu vecuma sakt dzemdet un turpinat to darit visu laiku un iegut katram bernam citu tevu. Reiz te dzivoja vel kads latvieshu onkulis, kurs tagad veselibas del ir Brazilija. Vienu reizi kada no skolniecem vinam tiesha teksta pateica : es vienu bernu gribeshu no tevis! Un onkulim bija apmeram 75 toreiz… Meitenes ir redzejusas tikai savu mammu piemerus un kaiminienu piemerus, kur redzams tikai tas,ka visas nepartraukti dzemde un visu laiku paliek turpat sava dublju buudinja,nemaz negribot neko sasniegt vai mainit. Kad prasu meitenem, vai vinjam ir kadi brali vai masas, tad vienmer dzirdu tadus ciparus ka 6,7 vai 8… te neviens nav vienigais berns gimene : ) Es nezinu, vai tas ir slikti vai labi…tas vienkarsi ir citadak…
Interesanti tas,ka meitenes ar mani ir jau 2.dienu, tachu vel joprojam skatas uz mani ka uz brinumu! Visjaunakas meitenes pat drusku baidas no tada balta cilveka : D Ir dazi mazakie bernini,kas uz mani var lukoties pat 5 min no vietas...laikam skatas un doma: Diez ar ko ta meitene mazgajas,ka tik balta noberzusies : D Kad es vinjam prasu,ka vinjas sauc, dazas pat iemuk sava istaba. Tacu lielakas meitenes jau loti labprat ar mani parunajas un palidz man ar spanu valodu, palabo kludas un palidz atrast vardus,kas man trukst. Bet tik un ta brinas par mani. Oij, ka man ies vel tajas anglu valodas nodarbibas,kad tur vel klat naks ari puishi...tie jau tik pavisam nedaudz ir mani redzejusi. Pirmas nedeljas laikam macisimies tadus vardus ka `different`, `accept`, `foreign` utml : ) Bus aizraujosi!
Ta jau vispar viss ir labi. Esmu ka vienmer paedusi, apgerbusies. Kukaini mani vakaros vel joprojam ed un ed. Tagad sakas riti,kad jaceljas ap 5.40… Un ja kadreiz skiet,ka viss apmeram ta ka padarits, tad diezgan noteikti var zinat,ka ta noteikti nav. Un es jutos loti labi,ka visu laiku ir ko darit : )
Latviju pedeja laika redzu sapnos. Bet ta ir pavisam citadaka Latvija. Siguldaa uzcelts milzigs skatu tornis,no kura var redzet visu Latviju : D Mans darba ofiss ir parveidots par dzunglu istabu : D un vel visadas raibas lietas redzu sapnos. Laikam ta ir norma,ja dzivo dzunglu ietverta ciemata.
Ipashi aizludziet par supersievieti Veltu. Vinjai dikti sap kajas. Vinjai vajadziga kaju operacija, tacu tam nav laika un naudas… vinai jadzer dargas zales, vai vinja var izturet katru dienu. Un vinja VISU laiku ir uz kajam. Iznemot mirkli, kad ed un ,atvainojos, iet uz tualeti. Bet es noteikti par vinju vel uzrakstishu : ) Pagaidam, man laiks beigt. Hasta luego !

3 komentāri:

  1. Ceru, ka sapņi turpinās rādīties tikai pa naktīm :D

    AtbildētDzēst
  2. Lai Debesu Tētis tev dod īstos spāņu vārdus un bezgala daudz mīlestības dzīvojot un darbojoties ar katru vienu no šim meitenēm!

    AtbildētDzēst
  3. Ehh kā gribētos mūsu vergu istabiņā uzkrājušos drēbju čupu aizsūtīt kaut kādā brīnumainā veidā tām meitenēm!!!
    Lai Dievs palīdz Veltai un sūta palīgus uz to skoliņu!
    Samīļoju, Lienīt!
    Tu man pietrūksti!!

    AtbildētDzēst