trešdiena, 2011. gada 12. janvāris

5.diena

Čau!
Šodiena atkal pilna ar raibām,jaunām lietām!
No rīta ar Thiago gājām uz veikalu pēc maizes, jo nebija, ko likt zem siera un šķinķa. Es lūdzos, lai ņemam tumšo maizi, jo tā ir veselīgāka. Bet Thiago saka: "Nē,ņemsim balto, jo tu tik un tā nomirsi. Vienalga,vai būsi ēdusi balto vai melno." Šādam argumentam nespēju pretoties.
Vēl bez maizes sanāca nopirkt pusi no veikala piedāvātajiem augļiem. Te visādi gardi brīnumi aug. Viss ir jāpamēģina. Nopirkām apelsīnus,saspiedām sulu un slavējām Dievu par to,ka esam Dienvidamerikā :)
Pusdienās mani veda uz vietējo "restorānu". Kad mani tur ieveda, pagāja labs laiks līdz es noticēju,ka tur tiešām dod ēst un kāds arī ēd! Tāds aizdomīgs,apsūbejis,karsts ūķītis...ja Latvijas sanitārā inspekcija ko tādu ieraudzītu, tad uz līdzenas vietas to aizklapētu ciet un liktu izmaksāt sāpju naudu visiem,kas tur reiz ir ēduši. Nu riktīgi mella vieta :D Bet,kad pievēra acis uz vizuālo noformējumu, ēdiens bija pat garšīgs!Apakšā pievienoju pāris bildes no "restorāna", vienā no tām redzams Thiago ar tās vietas "čeku" :) -ar roku rakstītu!
Tad braucām uz TIRGU! Ja jums kādreiz ir licies,ka Rīgas centrāltirgus ir liels,skaļš bardaks, tad tā noteikti nav. Brazīļu tirgus ir viena traka,skaļa,pilna un apbrīnojama vieta uz zemeslodes! Tur var nopirkt visu to,ko tu nespēj iedomāties!
Uz tirgu braucām ar vilcienu. Tur arī ir sava eksotika. Katram vilcienam ir atsevišķs sieviešu vagons. Tas tāpēc,ka vienmēr ir tik daudz cilvēku un vīriešiem patīkot pielīst dāmām pārāk tuvu...tāpēc sievietes,kurām tas ne pārāk iet pie sirds,var braukt bez vīriešiem!
Pašā vakarā ar Thiago aizbraucām paēst pie viņa vecākiem. Zandiņa palika mājās tulkot kaut ko. Tā kā Thiago melnajā tirgū nupat bija nopircis jaunas datorspēlītes, viņš mani ātri pameta, lai brāļa datorā visu varētu izmēģināt. Atstāja mani ar saviem vecākiem, kuru angļu valodas zināšanas sākas un beidzas ar vārdiem "Hello! Thank you! Good!" Un viņi tik ļooooti grib runāties. Un mamma nekādi nevar saprast,kāpēc es braukšu uz Bolīviju...Drusku sanāca pielietot savas spāņu valodas zināšanas. Paldies Dievam, ik pa laikam mums pievienojās Thiago brālis,kura angļu valoda jau ir drusku augstākā līmenī. Kaut kā kopā nonācām skaidrībā, kāpēc es braucu uz to Bolīviju :)
Lūdzu aizlūdziet par manu sarkano ādu. Ir jau drusciņ vieglāk, bet tomēr vēl joprojām deg...Visādi kremi izmēģināti... Man ļoti vajadzētu atgūt savu ādu normālā kārtībā līdz braucu uz Rinkonu! :)
Vēl 2 dienas Rio,tad braucu uz Nova Odessa!

3 komentāri:

  1. Lienīt... nesatraucies.. sarkanums drīz noies un Tu būsi tik brūna, ka bildēs meklēšu balto meiteni un nespēšu Tevi saskatīt... labi, ka Tev blondi mati!:)
    Lai Tev jaukas atlikušās dienas Rio. Izbaudi to skaistumu! Es vēlētos būt tur kur tu - saulītē!!:)
    PS: Tev vajadzētu rakstīt grāmatu.. Tev tik ļoti labi sanāk!!
    Mīlam, domājam un lūdzam par Tevi.

    -Logini

    AtbildētDzēst
  2. hahā! tas suns pēdējā bildē :D tik smieklīgs :)

    Lienīt, tu tiešām tāda sārta, bet tu jau laikam to zini :) būs labi, patiešām, tava āda pierdīs pie saules, nebūs vairs lv tā jāsmērējas ar kremiem, kad būsi atpakaļ. :)

    pievienojos Loginiem, domājam un lūdzam par tevi:)

    AtbildētDzēst
  3. Ak,mīļās meitenes...man TIK ļoti liels prieks un pateicība par jūsu atbalstu :) Paldies par iedrošinājumiem!!!
    Man riktīgi gribas pēc savas Bolīvijas uzrakstīt grāmatu. Un,starp citu,man ir līdz arī videokameriņa-tā kā paralēli uzņemu arī filmu :D Un man jau šķiet,ka būs vajadzīgas 2 sērijas- Brazīlijas piedzīvojumi un Bolīvija :)

    AtbildētDzēst