otrdiena, 2011. gada 5. jūlijs

Karaliskais Brazilijas laiks

Ai,man pat gruti izteikt, cik priviligeti un ipashi te jutos...
Pec jauki pavaditam dienam pie manas draudzenes Ondinas sestdienas rita tiku nodota Zinaidas tantes gadigajas rokas. Ai, cik tur labi! Edu zemenu kuku ar putukrejumu, zemenu ievarijumu un svaigam zemenem pa virsu :D Laba daudz VAJAG! Visu pusgadu biju domajusi un sapnojusi par zemenem. Mila Zinaida izmazgaja un izgludinaja visas manas Rinkonas drebes, kas jau bija kluvushas nedaudz iebrunas.
Svetdienas dievkalpojuma radiju mazu dalinu no savam Rinkonas bildem un stastiju par saviem piedzivojumiem dzunglos. Pec tam VISI cilveki, kas bija dievkalpojuma, ar mani apsveicinajas, samiloja un teica kadus ipashus vardus. Tada milestibas koncentracija! Pec devamies pie muzam energiskas,smejoshas un dziedoshas Kristine Frishenbruderes uz pusdienam kopa ar vinas gimeni. Tur edam vismilzigako lazanu,kadu sava muza biju redzejusi. Ipashi atmina palicis vinju gigantiskais suns, kas guleja uz galda!
Vakara devos uz 1.Americanas baptistu draudzes dievkalpojumu, kur gandriz iemigu, klausoties bezgaligo svetrunu portugalu valoda, bet ta beidzas tiesi pirms es paguvu iemigt. Pec tas kada draudzes jaunieshu kompanija mani veda est pastel (cetrkantigi, pilditi miklas placenishi ar dazadiem pildijumiem) un dzert VISneiedomajamakos auglu kokteilus. Es dzeru Umbu ar pienu :) Shis vakars bija unikals ar to,ka sarunas nepartraukti notika 3 valodas- anglu,spanu un portugalu. Vienu bridi jau skita, ka man smadzenes uzkupes, bet tomer veiksmigi iztureju sho intelektualo parbaudijumu un mums bija patiesham jautrs, internacionals vakars :)Uz majam braucam Maikla W.Smita dziesmu pavadiba. Un jasaka,ka Maikls vieno visas pasaules tautas. Paldies tev,Maikl!
Vakar, kad bija pirmdiena, divas latvietes, kuras neruna latviski mani veda uz MILZIIIIIIIGO shoping centru Campinas pilseta, tas ir vislielakais visa latinamerika! Un man bija SHOPPINGS :) Pirmaja mirkli es nedaudz apjuku no ta, ka apkart tik daudz jaunu drebju! Sakuma uzmanigi izstaigaju neskaitamas drebju ailes, saprotot pedeja laika modi un tad jau nodevos pielaikoshanas priekiem! Pat dazi jauni elementi mana koferi dod tadu sajutu, ka visa garderobe nu ir svaiga un atjaunota :) Ak, ko gan meitenes sirdij vairak vajag... Nopirku kadu loti ipashu kleitu, par kuru ipashi priecasies mans dargais ´´biedrs´´ Karlis Karklins :D
Un vakaru nosledzam ar kino... ta ir vel viena milzu bauda!
Shovakar doshos vakarinot ar biskapu Peteri Sprogi :) Sen nav satikts, bus daudz par ko paplapat :)
Ai...life is good! Un rit es tak lidoju pie masinjas!
Paslaik shkiet, ka drusku lidoju pa makoniem. Viss, kas notiek, ir tads TIK ipash :)
Driz,driz tiekamies!

1 komentārs: