trešdiena, 2011. gada 13. jūlijs

Beaumont, Bevil Oaks

Rakstu no Ringu gimenes salidzinoshi jauna majokla, miliga 3 istabu dzivoklisha divos stavos. Turbo aktiva Adele ir veiksmigi nolikta pie miera. Un man blakus sez mana vismilaka, skaistaka masinja Parsla un vinjai ir, ko teikt. Te nu vinja izteiksies:

"Labdien! Mani sauc Parsla Ringa! Es esmu Lienes liela masa! Reiz es ari biju Svoka! Gribu pateikt visiem Lienes atbalstitajiem un lidzi jutejiem milzigako paldies par atbalstishanu un lidzi jushanu!!! Ta ka Dievs mani uz doto mirkli ir nolicis cita pasaules mala, paldies visiem, kuri Latvija mil un atbalsta manu mazo mashuli! zinu, ka jusu ir daudz!
Ta, shis pedejas dienas ir bijushas ljoti jaukas. Es ljoti labprat paturetu Lieni te pie mums, bet es saprotu, ka ar labam lietas ir jadalas un tapec es pec ilgam pardomam izlemu tomer atljaut Lienei doties atpakal uz Tevzemi! Plus, mes pashi driz busim tur :)
Es ta lepojos ar Lieni! Vienmer esmu zinajusi, ka Debesu Tetis lietos vinjas skolotajas talantu vienkarshi neaptveramos veidos! Es zinu, Vinjs ir ieplanojis vel daudzus ipashu veidus, ka svetit pasauli caur manu mazo masheliti! Milu Tevi lidz menesim, Mashulit!!! ""

2 komentāri: