ceturtdiena, 2011. gada 26. maijs

Lieli prieki!

Rit Rinkona ir Mates diena. Un man tie bus milzu svetki, jo mes ar Panfilu braucam uz SANTA CRUZ un Cochabambu!!! Brauksim gan ar vilcienu, gan autobusu, gan lidmashinu. Bus riktigs skrejiens, bet es esmu nenorrrrrrrmali prieciga, laimiga, sajusminata lidz matu galiniem no papeziem. Par visu parejo zinoshu velak.

P.S. Sanjemu MILZU pacinju no Merijas, kur ieksha bija Latvijas labumi...ak...man vajag drusku vairak laika,lai pateiktu, cik LOOOTI laimiga un parsteigta biju. Bet nu te atri vismaz, lai jus zinat,ka pacinja sasniedz mani. Un ari mammas kartinjas sasniedza Ondinu un Veltinju. Vinjas bija tik loti parsteigtas/ pirmo reizi dzive sanjema kaut ko no Latvijas, kur uz aploksnes ir tieshi vinju vards! Paldies!

Shi bija tada turbo negaidita un atra neta reize. Gan jau velak kaut ko vairak uzrakstishu...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru