piektdiena, 2011. gada 22. aprīlis

Liela piektdiena

Shodien negaiditi tiku pie interneta. Pavisam atri gribeju nosutit sveicienu Lieldienas! TAS KUNGS IR AUGSHAMCELIES! Mums svetdien bus dievkalpojums jau 5.30 no rita!
Shodien dievkalpojuma skolotajs Erlins ar vidusskolas puikam bija uzvedushi fantastiski kvalitativu uzvedumu par Jezus notiesashanu un krusta sishanu...tik patiesi, tik reali un tik ipashi...
Vakar bija karteja ceturtdienas misionaru sapulce, kura man tika dots vards. Un es biju sagatavojusi tadu apmeram 10 min runu un es visu spaniski pati ari norunaju. Ludzu,lai Dievs runa caur mani, jo uz sirds bija vairakas svarigas lietas,ko gribeju pateikt...un izdevas! Biju izcepusi ari ipashas abolu empanadas. Abolus biju nopirkusi,kad biju Brazilija. Tie te ir liels retums. Sataisiju izcili gardus rausihus ar aboliem, rozinem un kaneli ieksina. Latvija uztaishu ari! Gardi gan!
Vakar nakt pa spilvenu gar galvu man rapoja kirzacinja...tik tuvu vinja vel man nebija bijusi nekad. Neparastas sajuta...
Sanjemu tresdien pacinju no vecakiem. Ai, cik viss tur gards un labs...lai ari 2 meneshus bija nakusi...viss vel labs un pilnigi noteikti ir manas nedelas prieku prieks!! Ka ari vestule no Sandrinjas-milziga laime...
Bet nu ja/ no Latvijas labak vairs neko nesutit....nepaspes atnakt...ja esat Amerika/ tad gan vel var :)
Dzive iet uz prieksu. Un es tai lidz!
Daudz darba, bet vel vairak svetibu! Un pec 3 menesiem es jau bushu Latvija!

1 komentārs: