ceturtdiena, 2011. gada 30. jūnijs

Bom dia, Americana!

Ne, es vel neesmu Amerika,bet gan NOva Odessas kaiminpilsetinja Americana kada interneta kafejnica, kuras ipashnieks ir arkartigi omuligs un runatigs palestinietis no Betlemes! Vins saka,ka man vajag parcelties sheit uz dzivi, jo te jau ir daudzi no manas valsts un es butu vel viena klat visiem parejiem. Vins saka,ka Brazilija ir skaista un briva zeme, tapec te vajag dzivot.
Visi brazili grib parunaties, kolidz ir izdeviba.
Tatad vakar mes ar Ondinu veiksmigi iebraucam Nova Odessa. Es slaveju Dievu no visas savas sirds, kad beidzot vareju izkapt no autobusa, jo brauciens bija gatavais frizeris. Nakti biju savilkusi 5 kartas un sedzos ar meteliti un uz galva cieshi sasieta kapuce, uz sejas klaaju shalli. Bija NENORMAAAAALI auksts! Ondinai bija cepure, vina to vilka pari acim un degunam, lai butu siltaks. Un uz celiem lika somu, lai nesalst. Es Latvijas ziema nebiju ta salusi ka es nosalu iepriekseja nakti. Bet tagad palieku Ondinas maja un tur vina iekurinaja krasninu un aizvadita nakts jau bija lieliska!
Tagad esam atbraukushas uz blakus pilsetinu Americana. Ondina paradija man savu bijusho darba vietu, iegajam dazos veikalos. Es sev nopirku jaunu kleitu! Ai, kas ta par briniskigu sajutu, kad ir kaut kas tads jauns un sieviskigs :) Priece lielveikalu pilnie plaukti ar bezgaligu izveli. Kadu laicinju tas ir bijis tikai sapnjos. Pamazam atceros daudzus civilizacijas labumus un briziem piekeru sevi smaidot par to, cik patiesib pilsetas dzive ir jauka.
Braucam ar Ondinas 74.gada Wolkswagen TL. Kas to butu domajis, ka Ondina ir TIK varens shoferis! Sarunajam, ka vina man ari iedos izmest kadu likuminju!
Vakar jau satiku vairakus latvieshus. Visi grib ar mani parunaties,kaut ko pastastit, aicina uz pusdienam, aicina padzivot. Ists piedzivojums bija saruna ar Ondinas brali Nilu, kuram ir TIK intelektuala un vieda latvieshu valoda, ar kadu runa varbut retais pasniedzejs Latvija. Man vajadzeja piedomat, lai es tieku lidz vinja valodas perlem un izteiksmes veidam. Dzunglos biju pieradusi pie arkartigi vienkarsas latvieshu valodas.
Tagad dosimies ciemos pie Ondinas brala sievas uz pusdienam. Vinju sauc Nansija, ari vinja runa latviski. Reizem, kad ta padoma, ir tik ne´parasti, ka esmu pasaules otra gala, bet te TIK daudzi runa latviski...
Esmu tiesham prieciga par sho nedelu Nova Odessa. Mani jau te sauc par ugunsdzeseju, jo es dikti steidzoties prom... :D Bet labak druscin paciemoties neka nemaz, vai ne?
Un...pec nedelas jau bushu Amerika pie masinjas un parejiem milajiem.
AA, starp citu uz latvieshu kongresu nakamaja nedela brauks ne tikai musu milais biskaps Peteris Sprogis, bet ari pats Dombrovskis! Drusku zel,ka man nesanaks palikt, bet gan jau mes ar Dombrovski vel tiksimies.
Un- MILZIGS paldies tiem, kas man uzrakstija kadu sms un piezvanija. Visu varu sanemt, bet pati nevaru ne piezvanit, ne uzrakstit. Bet visi sanemtie vardi rakstiski un mutiski bija kaut kas fantastiski skaists!!! Gandriz jau jutos ka majas! Mani miljie, es jus tik loti milu!
Un no sirds izbaudu savu Nova Odessas laiku!
Labi, Ondina mani gaida. Vina jau ir izdarijusi savu pirkumu veikala un mums nu jabrauc est :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru