ceturtdiena, 2010. gada 30. decembris

Vēl 8 dienas

Pēc 8 dienām es teikšu "Atā!" Latvijai un došos uz saulaino Brazīliju, kur vasara pašlaik rit pilnā košumā. Pavadīšu apmēram nedēļu Rio de Janeiro, tad Zanda un Thiago Bomfini mani vedīs uz Nova Odessa, kur viesošos kādā brazīļu draudzē, kurā ir daudzi latvieši. Viņi man palīdzēs nokļūt līdz Bolīvijas robežai, kur ir pilsēta Corumba. Tur 18.janvārī mani sagaidīs Rinkonas misijas mācītājs Samuels ar vēl kādiem vietējiem misionāriem, kuri katru nedēļu brauc uz Corumba, lai atrastu kādas svarīgas lietas, kuras nevar iegūt džungļos. Tad kopā ar viņiem es beidzot došos uz Rincon del Tigre.
Vēlos pateikt MILZĪGU paldies visiem ziedotājiem, jo jau pavisam drīz tiks sasniegti tie divi tūkstoši, kuri bija mans mērķis. Pagaidām, pateicoties jūsu ieguldījumam, man jau ir Ls 1766,82! Rupji rēķinot, vēl tikai 200 un viss būs!
Lūdzu aizlūdziet par maniem lidojumiem un turpmāko ceļu pa sauszemi, līdz nokļūšu Rinkonā. Jālūdz, lai nevienā ceļa posmā negadās aizkavēšanās, jo tā ietekmētu visu pārējo ceļu. Dievs ir arī satiksmes Dievs tā kā Viņš noteikti var kārtot arī visas manas ceļa lietas :) 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru