piektdiena, 2010. gada 12. novembris

Potes

Vakar uzsāku vēl kādu ļoti svarīgu procesu, kas jāpaveic pirms došanās uz Bolīviju. Biju pie tropisko slimību speciālista, lai noskaidrotu, kādas potes un kādas zāles man vajadzīgas.
Dzeltenā drudža potes pase
Tā kā Bolīvija atrodas dzeltenā drudža riska zonā, kas redzams pievienotajā bildē, jau vakar saņēmu attiecīgo poti un tik ļoti svarīgo "dzelteno pasi", bez kuras es nesaņemtu ne vīzu, ne atļauju šķērsot Bolīvijas robežu. Nākamajā nedēļā vēl pāris potes. 
Tā kā Bolīvija atrodas arī malārijas riska zonā, man nepieciešamas īpašas zāles šīs slimības nepieļaušanai. Zāles esot jāpasūta no Vācijas un to cena - 50 lati par kastīti! Man vajadzīgas 4 kastītes...tā kā varat drusku parēķināt...
Bet par naudiņu es tiešām neuztraucos. Mūsu Dievam ir VISA naudiņa uz pasaules. kas gan Viņam ir tie pāris tūkstoši, kas man vajadzīgi ? 
Ļoti novērtēju jūsu aizlūgšanas! Turpiniet to :) Paldies!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru