otrdiena, 2011. gada 22. marts

Saskaitamais un nesaskaitamais

Saskaitamais un nesaskaitamaias

Tad,kad dzive rit tada ierobezota vide, kada esmu es, tad tu nemanot sac piefikset, pamanit vairakas lietas, tu sac viskaut ko skaitit. Piemeram, es skaitu, cik pildspalvas jau esmu izrakstijusi : D Skaitu, cik zobubirstes un zobupastas jau izlietotas, cik reizes esmu bijusi ``iepirkties`` Rinkonas veikalinjaa, cik svetdienas sheit ir bijushas un cik vel palikushas, cik reizes mums ir bijushas kuukas, cik reizes esmu bijusi pie interneta...cik reizes esmu bijusi ciemos pie Ondinas vinjas zobuarsta kabineta, cik reizes esmu edusi abolu (divas!), cik reizes esmu edusi kaut ko ar vistas garshu (3!), cik reizes esmu kaut ko konkretu vilkusi...un veel sho to...Latvija tadas lietas vienkarsi nepamana. Laikam tapec,ka te ta informacijas aprite ir tik daudz ierobezotaka, viss iegust citu nozimi.
Bet ir tik daudz kas, ko nevar te saskaitit. Piemeram to,cik reizes diena mani sveicina visas meitenes atkal un atkal. Nevar saskaitit, cik odus esmu nositusi. Odus un dazadus citadakaus kustoniishus. Nesaskaitami ir tie skivji, kruzes, daksinjas, nazisi, karotites, katli,ko esmu nomazgajusi un izberzusi. Nevar saskaitit, cik daudzas reizes es saviem skoleniem stundaas prasu atkal un atkal vienus un tos pashus jautajumus, kamer vinji atceras to,kas vinjiem jazina. Nesaskaitamas ir tas dziesmas,kas tiek meitenju izdziedatas internata un virtuve. Ari to, cik biezi mums te list, nevar saskaitit. Tas notiek tik neparasti daudz. Nevaru saskaitit, cik Rinkonaa ir kakju. Melnais tukstotis! Nu,ja busim precizi, tad jasaka,ka pelekais tukstotis. Un es tik loti smejos, kad vienu dienu man viena daama saka, ka Rinkona ir parak daudz kakju un ka vajadzetu no kadiem tikt valja : D Tas veids,ka tika pasniegta shii ideja bija tik specifiska...ta ka doma par slepenas kodolraketes palaishanu : D Nevar saskaitit to,cik te miljoniem visaadu varzu un krupju,kas vakara maisas pa kajam, ja sanak iet pa zaaliiti, un naktis taisa nebeidzamu dziedashanu-burkshkeshanu.
Un neredzu nekadu skaitu taam visam tam Dievam svetibam, kas man un mums nepartraukti nak no Vinja! Vins ipashi sveti Rinkonu ar tik loti svarigo lietu, kas citus gadus shaja laika it nemaz neesot lijis. Lidz ar to mums nav TIK nenormali karsts ka parasti shaja laika ( ir tikai 28,30, 32...) Esam svetiti ar to,ka vienmer pietiek,ko est, lai ari gadas dazadi lielaki vai mazaki sarezgijumi ta sakara. Paldies Dievam par veselibu un izturibu. Svetibas ir nesaskaitamas ta ka zvaigznes Rinkonas debesis : ) Bet tik un ta katru vakaru tas gribas skaitit atkal un atkal...

3 komentāri: