otrdiena, 2011. gada 22. marts

Chau,mani miljie!

Suutu jums visu,visu savu milestibu! Un ta ir LIELA!
Rinkonaa viss notiek. Man ari viss ir loti labi. Shaja nedela sanaca lieli,lieli prieki! Macitajs beidzot tika uz pastu un man atveda veselas TRIS pacinjas- no mana lielaa braala, no maasinjas un no maasas vira mates. Ak, kas man bija par priekiem! Tresdiena bija mana svetku diena. Mana sajusma bija lielaka par to, kas jebkad ir bijusi Ziemassvetkos vai Dzimshanas diena. Sanemu tik daudz milu vardu un noderigu lietinju. Seviski velos izcelt to,ka man beidzot ir sakariga spanju vardnica,kas ieverojami uzlabos manu dzivi. Un vel- man ir sokolade! Pirmais gabalins, ko edu, likas ka tads mazs kriksitis no Debesim…tik labi tas bija : ) Tagad taupu to, lai katru dienu var kadu gabalinu apest: ) un vel man beidzot ir jauns ladetajs,ar ko uzladet manu video kamerinju. To es laikam biju uzkupinajusi Bolivija ar nepereizu stravu. Tagad viss ir chikeniekaa un shodien jau atkal filmeju. Pirmais kadrs ir loti izglitojosh…to gan es radishu tikai tiem,kam pari 18. Tas,protams, ir saistits ar Rinkonas dabaa notiekosho milestibu : D Shoreiz stasts ir par brunurupuchiem, kas dzivo viena no Rinkonas pagalmiem : )
Un vel man bija milzu prieks tads,ka fantastiska skolas direktore Panfila man uzdavinaja telefona karti,kas man ljava pa Rinkonas sateltita telefonu piezvanit uz Jelgavas majam. Un izdevas parunat ar mammu,teti un mazo brali. Pirmaja minute abas ar mammu vienkarsi apmainijamies ar visadiem sajusmas saucieniem, jo nespejam noticet,ka shis zvans tiesham ir sanacis! Tik bezgala jauki bija dzirdet majiniekus! Jau 2 meneshus esmu Rinkona, drusku vairak par 2 prom no Latvijas. Pamazam viss,kas saistits ar majam, Latviju, iegust arvien lielaku un lielaku vertibu. Lai ari tas vispar ir kas nenovertejams…
Kas vel? Interesanti ir tas,ka jo tuvakas esam ar internata meitene, jo vairak vinjas sak paradit savus raksturinjus- klust patiesakas. Un es vinjas vienkarsi iemilu arvien vairak un vairak! Bet interesanti bija piedzivot to,ka viena no 12.klases uz mani dikti apvainojas un nerunaja gandriz veselu diennakti. Nakamaja rita es no vinjas dabuju zinat,ka tas tapec,ka a.val.kontroldarba bija diezgan slikta atzime…un lidz ar to ari Profe Liene uzreiz skaitas slikta un tapec ar vinju nevajag runat : D Bet mes sarunajam, ka labak runat un labak izmantot to,ka skolotaja dzivo zem viena jumta un vinai vienmer var Lugt palidzibu Angl. Valodas sakara. Tagad atkal Ana Isabel ar mani runa un smaidiga sveicina.
Zobu mazgashana ir kluvusi daudz raitaka. Vinjas jau pa gabalu ``saoz`` to,ka Liene nak un tulit bus jaatrada tiri zobi. Ta ka tagad ta parbaude sanak atraka. Un esmu zobiem pievienojusi ar kajas, jo daza laba lida gultinja ar dublainam pedam. Tad nnu tagad pirms guleshanas apmeram 20:15 es visam 60 parbaudu gan zobus, gan kajas. Protams, tur visadi ``prikoli`` gadas gan ar sleepshanos zem gultas, gan zobupastas eeshanu, lai mute smarzo pec iztiritas mutes, ir ari dazas,kas slepjas drebju skapi un tualete. Bet ta ka te visas viena par otru visu zina- man loti atri izdodas noskaidrot,kur atrodas trukstosha meitene un varu ``piedzit`` gan zobus, gan kajas! Shis process parasti iet lidz 20:30,kad izdziest gaisma. Tad vel kadas 15, 20 minutes japastaiga gar istabam, lai dabutu to,lai vinjas tiesham paliek sava vieta, savas gultas. Vinjam jau patik list ara, iet ciemos uz citam istabam. Tad nu vinjas drusku japagana. Kadas reizem uztaisa tusinju gaiteni, tur vinjas suuc mati-tas te skaitas viskrutakais laika nosishanas veids. Mate ir teja no smalkiem lapu gabaliniem, to vinjas ieliek tada interesanta ragaa ar metala ``salminju``, aplej ar aukstu udeni un dod uz rinkji un suuc. Tas ir stiligi : D Bet tas nav atlauts pec gaismas pazushanas. Tapec japalidz vinjam atcereties noteikumi.
Reizem jau vinjas uzmet luupu, bet beigu beigas tomer mil to Profi Lieni : D jo no rita atkal ar smaidu sveic un sveicina vel vismaz 5, 7 reizes dienas laika. Es jums saku- jus vinjas ari loti iemiletu!

1 komentārs: