piektdiena, 2011. gada 11. marts

Indiana Jones, tumbas un citi labumi

Ka jau esmu minejusi ieprieks, dzive muuza meza viduci maca novertet daudzas lietas daudz augstak neka es to daritu civilizacijas ielenkuma. Pagajushaja svetdienas, ieedot baznica, biju tik loti patikami savilnota, jo tur bija ienestas lielas tumbas un skaneja muzika!!! Tas ir kaut kas loti ipash, jo lidz baznica vienmer bija skanejis tikai Veltas speletais sintezators. Un tagad gaisho zaali piepildija liksmas slaveshanas dziesmas spanu valoda. Un pat kopdziesmam bija fonogramma no ieraksta. Es no sirds izbaudiju tadu regularu un veiksmigu melodijas un ritma salikumu!
Svetdienas pecpusdiena es tiku ielugta uz kino seansu. Biju dikti noilgojusies pec televizora un kadas filmas. Tas naca zinams manas draudzenes Ondinas ausim un vina laipni mani uznema sava majokli, lai mes kopigi varetu noskatities svetdienas pecpusdienas filmu. Kamer gaidijam, kad ta saksies (veselu stundu), tikmer skatijamies dazadus citus kanalus, kas mani patiesham neatstaja vienaldzigu. Piemeram, vai jums kadreiz esat redzejusi tv kanalu, kur visu laiku pardod TIKAI govis vai TIKAI zirgus? : ) Latvija esam pieradushi pie tv shop raidijumiem, vai ne? Tad un sheit izklaidejamies, verodamas to,ka pa plavu leni un svarigi savus gurnus groza apaliga govs, nemaz nenojauzdama,ka taja mirkli uz vinju skatas ka uz potencialu preci. Tad vel paskatijamies kadu brazilu muzikalo shovu, kas bija vienkarsi neticams bardaks! Tur pusmuuza kundze ar diezgan apaligam miesam ar neticamu energiju vadija kaut kadu sambas raidijumu, kur visi dziedaja, dejoja, applaudeja un vienkarsi tuseja. Shai kundzei mugura bija caurspidigs mezginju terps un neskaitamas krelles un rokasspradzes. Ondina komenteja, ka vinai vienkarsi tads stils : ) Un mani fascineja tas,ka raidijuma viesojas kads macitajs, kurs ir ari muzikis un teica, ka ir evangelists. Vins tur ciemojas ar kadam kristigam dziesmam salsas ritmos. Interesanti bija verot, ka uz skatuves kopa shupojas shim macitajam lidzi atnakusi mukene un meitene pavisam nieciga Rio karnevala terpa ar mirdzumiem un spalvam. Pilniga Brazilija! Bet tad jau pienaca ari ilgi gaidita filma! Mes nemaz nezinajam, ko gaidijam, bet sagaidijam kaut ko pat loti piemerotu. Filma par 1936.gadu, notikumi risinas Dienvidamerikas mezos- kur vel atbilstoshaku vidi! Un galvenaja loma pats Harisons Fords. Protams, ka filma bija par Indiana Jones varonigajam gaitam. Un es pati brinijos, ar kadu interesi un baudu es to filmu noskatijos. Protams, visu cienju Harisonam, bet vins gan lidz shim nebija mans milakais aktieris. Tagad laikam ir : D Jo ir vienigais aktieris, kuru esmu redzejusi te. Ondina mani mili pacienaja ar riekstiniem un mes loti omuligi pavadijam svetdienas pecpusdienu pie milja televizora : ) Vispar ar Ondinu ir dikti forsi skatities tv- vinjai loti labi komentari nak ara : D
Tad vel gribu pieminet ka vienu no dzives labumiem,kas nesen uzradas, riekstinsviestu! Superigais dons Fernando bija atvedis riekstu maisu, kas tika apcepts un es pirmo reizi veroju,ka ar ipashu mashiniti no sausiem riekstiem tiek izspiests sviests! Man lidz shim skita, ka tas rodas veikala…bet redz,ka to var uztaisit ari pats! Un to mes sajaucam ar brala Harija bishu doto medu un tur sanak vienkarsi neticami gards naskis, ko brokastis tagad liekam uz maizites. Tik dikti garshigs…
Un ja reiz par edienu iesaku, tad vel pa to pashu temu. Kriska te viena vieta prasija, vai es edu bananus. Un tagad ir pienacis tas mirklis,kad es varu svinigi pazinot, ka es tiesham edu bananus! Kads noteikti tagad padomas : un gan baigais brinums! Latvija visi ed bananus :D Bet mana gadijuma tas ir brinums, jo es nekad, nekad labratigi neesmu edusi bananus. Negarsho. Bet tagad laikam jaruna pagatnes forma- negarshoja. Tagad pat loti priecajos, kad bralis Harija atkal uz virtuvi atnes kadu brangu bananu kjekaru un ar pamatigu drati to pakar uz naglinas, lai visi, kam karojas, var tur nolauzt kadu garduminu. Te tiem bananiem ir nedaudz citadaka garshinja- tie tadi skabaki… un vismaz man ta tagad skiet. Un krasni cepti banani vispar ir debesu laime! Tikai pec tam vienmer nenormali ilgi jaaberz pannas, jo vienmer piedeg, bet tas ir ta verts. Banani ir vienigie augli, ko mes te dabujam…laikam tapec esmu iemacijusies tos milet.
Un vel pedeja lieta ediena sakara. Sheit uz vietas mums diemzel neaug neviens darzenis. Kadreiz bija, bet vairs nav. Tos ar lidmashinu reizi nedela atved macitajs. Bet vins dazadu iemeslu del 2 nedelas nebija ticis uz pilsetu. Un tas nebija vieglas nedelas. Protams, visi ir pateicigi par vienmer galda esoshajam pupinam un risiem, bet kad 2 nedelas gandriz nekas nemainas, sak klut drusku…vienmuli. Mes taisijam makaronu salatus, lai skistu, ka ir kaut kada dazadiba : ) kad macitajs beidzot izbrauca uz pilsetu, man paris dienas bija skanju halucinacijas, jo visas ruukonas skhita ka lidmashinas skana. Es un visi parejie dikti gaidija kadu zaluminju. Un kad sagaidijam…ai…gurkis un tomats vel nekad nebija ticis TAA baudits ka taja pirmaja vakara…
Tadi un dazi citi it ka sikumini loti,loti tagad iepriecina un izkraso ikdienu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru