ceturtdiena, 2011. gada 3. februāris

Par bolivieshiem

Sveiki,miljie !
Ir svetdienas vakars Veltas istabinja. Jau shodien atbrauca pirmie berni, kas skolas laika paliks internata. Un es te vinjus caur sienu dzirdu. WOW, vinji gan prot sacelt troksni ! Un troksnis tikai pieaugs. Interesanti ari verot tos skolotajus,kas te jau atbraukusi, lai otrdien saktu savu darbu. Jau pirmaja sapulce atklaju daudz ko interesantu par vietejiem ljaudim. Vinji gandriz visi vienmer valka garos dzinsus,lai ari aaraa ir 30, 35 un pat vairak gradi! Un ta ka es negribeju pirmaja sapulce but parak neiederiga ( lai ari tas tik un ta notika), es ari uzvilku dzinsus pec ilgiem laikiem…ak shausmas, cik karsts! Nav brinums, ka vinji visi visu laiku vedinas, lai ari nemaz tik karsts it ka taja diena nebija…tikai kadi 27 gradi… Laudis, uzvelciet kadus shortus! Es pec tam uzreiz dzinsas iebazu skapja dibena, lai vini tur mani gaida lidz te temperatura kritisies. Tad vel interesanti tas,ka daudziem lidzi vienmer ir mazi dvielishi. Un pirmaja mirkli galigi nevar saprast,kapec vinji staiga ar tadam lupatinam. Bet tos vinji izmanto gan lai vedinatu sevi, gan lai noslaucitu sviedrus, gan lai dziitu prom trakos odus. Ja kadam nav dvielitis, tad tam soma ir tualetes papira rullitis, kuru ik pa laikam iznem un ar to noslauka sviedrus. Dazi to vieta izmanto turpat norautus zarinjus! Vispar tie bolivieshi un ajorieshi ir tadi iisi. Kad es statu blakus daziem no skolotajiem, tad es pat skatos uz vinjiem drusku uz leju..kas paraste nenotiek Latvija ar maniem 1,62 cm : D Un daudzi skolotaji ir jauni puishi, kuri isa auguma deelj izskatas pavisam jauni- tadi,kuriem pashiem vel vajadzetu paris gadus skolas sola pasedet. Un dazi ta ari uzvedas : ) Viens, piemeram, sapulces laika ar papira rulliti gainjaa odus, sita tos, biidiija pa tafeli un visadi citadi ar tiem komuniceja : D skats diezgan izklaidejosh. Man vismaz bija, kur aci piesiet,kad es neka vairs nesapratu no tam runaam. Man patika,ka daudzi pec sapulces meginaja man pateikt kaut ko angliski. Pasaka ,piemeram, good afternoon un dikti priecajas,ka es sapratu : ) Ai, es jau jutu,ka shis bus loti aizraujosh macibu gads! Noteikti vel daudz ko jaunu atklashu un brinishos. Labi, skrienu atkal uz istabu, kamer vel redzu celju : )

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru