pirmdiena, 2011. gada 28. februāris

Dons Fernando

Jau paris nedelas dzirdeju,ka vietejie sarunajas,ka dons Fernands taisas braukt uz Rinkonu. Nebija ne jausmas,kas vins tads ir , bet izklausijas,ka tam ir jabut kaut kam loti labam, jo visi loti priecajas par to,ka vins te driz bus. Un tad bija kads vakarinju laiks, atveras durvis un ienaca VINS- dons Fernando. Gars,stalts, gaish virs ar gandriz baltiem matiem. Vins pieversa skatu man, jo es biju vieniga visaa telpa, kuru vins nepazina. Tad nu es teicu savu vardu. Vins man spaniski prasa, no kurienes esmu. Saku,ka no Latvijas. Un tad vins man latviski prasa: tu no Rigas? WOW, kapec lidz tam man neviens nepateica,ka vins ir latvietis? : ) Tad mums uzreiz atraisijas saruna. Vins par mani teica: Tu esi taa Gaidiitaa : ) Un uzreiz pie galda bija kads sarunu biedrs. Parasti gandriz visas maltites pavadu klusejot, jo man pie labas rokas sez divi brazili, kas nemak spanu valodu. Savukart es nemaku portugalu valodu. Pie kreisas rokas sez visi tris kungi- latvieshi Harijs un Janis, kuri isti labi nedzird parasta skaluma sarunas. Ja ko gribu paprasit, tad ir diezgan skali un loti skaidri jaruna : ) Un vel pie galda parasti ir bralis Romans- pec tautibas ukrainis. Bezgala jauks bralis,kurs ari ir viens no tiem,kas visu laiku kaut ko dara. Ta nu es tur parasti edu starp 3 kungiem, kam visiem paari 70 un 2 braziliem, kas ari parasti kluse. Masa Velta un Ondina maltites laika ir pie berniem, mums pievienojas,kad visapkart ir tikai netirie skivji… Tapec es loti priecajos,ka pie galda piesedas dons Fernando! Vins ir Fernands Apse,kurs uz Braziliju atbrauca kopa ar vecakiem, kad vinam bija 4 gadi. Nu jau vins ir vectetins ar bagatigu muza pieredzi. Vins reiz Rinkona kopa ar sievinu nodzivoja 8 gadus, kopdams un pieskatidams plasho Rinkonas lopu saimi. Ta ka tagad ir japieskata mazbernu pulks, vinam uz Rinkonu sanak atbraukt retak. Bet nu es saprotu,kapec visi ta priecigi vinju gaidija. Loti mils, sirsnigs virs ar labu humora izjutu un labu dzirdi,kas nav mazsvarigi. Tas pashas dienas vakara,kad kartojam virtuvi, lai dotos pie miera, dons Fernando atnaca velreiz un man rokas iespieda mazu plastmasas maisinju un teica,lai es to noslepju sava istaba. Tur velak atradu 2 baltmaizes bulcinjas un abolu. Aboli te ir liels retums un dargums, to es taupu kadam ipasaham mirklim, kad dikti sakarosies. Mikstas baltmaizites ar skiet ka kaut kas diki ipash. Vins te pavadis tikai nedelu, bet skiet,ka vins te vienmer ir bijis un ir dalja no visa,kas notiek Rinkona. Lai Dievs Rinkonai dod vairak tadu viru ka dons Fernando!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru