piektdiena, 2011. gada 11. februāris

1 menesis

...prom no Latvijas. Tadu ``jubileju`` es varu ``svinet`` shodien, proti, 8.februari. Un noteikti varu teikt, ka tas ir bijis viens no krasainakajiem un neaizmirstamakajiem meneshiem mana dzive! Un tas ir burtiski pazibejis gar acim, gar ausim un visam citam manam manjaam.
Esmu jau drusku apradusi ar spocigajam vakaram stundam, kad jaaizmieg zirgu,ezelju,sunju,varzu,putnu,sienaazu un citu zveru radito skanju pavadiba. Esmu ari drusku pieradusi pie braaljiem prusakiem,kuri diezgan regulari pabaz savas briesmigas uusinjas no mana skapja vai kadas atvilktnes. Nu jau es ne tikai shausminos par tiem, bet pat meginu nogalinat...un ari veiksmigi : ) Tagad zinu,kas prusacinjam vederaa : D Mani vairs tik traki neparsteidz tas,ka ,izejot no kadas ekas vai pagriezoties ap sturi, tevi burtiski `sejaa` sagaida kads zirgs, ezelis vai zirg-ezelis, kada resna,spalvaina cuuku mamma vai kads zinkjarigs ajorietis : ) Drusku mierigak uztveru lielos,spalvainos zirneklus un gigantiskos tarpus... Laiks dziede visas bruces : D Ari manejas : D
Arvien labak saprotu,ko man saka internata meitenes, lai ari daudzas, daudzas lietas vel ari nesaprotu. Bet man ir ticiba, ka gan jau ar laiku! Velta ari stasta, ka vina tikai pec 4 meneshiem te ir normali sakusi runat spaniski. Ta ka man vel ir laiks! Bet dikti gribas atrak sakt runat...man ar tam meitenem ta vajadzetu parunaties,izrunaties,sarunaties! Bet nu pacietiba,pacietiba un velreiz pacietiba! Tas man tagad ir top 1 vardins!
Shodien visu dienu lija. Un stipri lija. Lidz ar to tika atcelta skola, jo nevienam bernam nav lietussargs,lidz ar to nevar aiziet uz skolu. Tad nu izpalika man 4 nodarbibas shodien. Bet toties taja laika ``patuseju`` ar savam chikam. Paradiju vinjam albumu ar bildem no Latvijas. Vinjam bija dikti aizraujoshi redzet ``baltos`` liela daudzuma : D bet man bija vel aizraujoshak klausities vinju komentarus! Vinjas dikti brinijas par to,kadas man Jelgava majas- nu brinijas,ka cilveki TIK LIELAS majas dzivo (man ir 2 stavu maja), tad vinjas brinijas,ka ir iespejams,ka uz zemes ir balts sniegs,brinijas par musu jurmalu un Jelgavas pili. Viena bilde pateica,ka es esmu resna, citaa vaicaja, vai Agritinja (Dreska) ir mana masa, par Tomu (Asnevicu) prasija, vai tas ir man tetis : D Par Tomu (Svoku) prasija,vai tas ir mans dels! ( Man patik,ka vinjas pielauj variantu,ka man varetu but mazs bernins pasaules otra mala,kuru esmu atstajusi tur uz 6 meneshiem : ) ) Par Parslinju prasija, vai ta ir mana dvinju masa,jo mes esot vienadas. Vinjam dikti patika visi cilveki,kam kajas zabaki, jo tadus vinjas te nevelk. Un gandriz visam dikti patika mans bralis Karlis,teica,ka vins ir dikti smukins. Un nespeja mani pazit bildes, kur mani ir lokaini mati. Tadi un vel citi vienreizeji komentari shdodien bira ka no parpilnibas raga!
Tagad ir otrdienas vakars 19:46 un meitenes nak viena pec otras Veltas majas un perk cepuminus un vafelites. Vinjas vienmer,vienmer grib est! Vai es jau teicu,ka VIENMER? Un apedis gandriz jebko... Var jau ari saprast,jo skolenu galds ir loti vienkarsh un dikti vienveidigs...Tad nu vinjas visas savas kapeicinjas iztere,lai dabutu kadu cepuminju...ak,forshaas,bruunas meitenes...

9 komentāri:

  1. Ai, Lienīt!
    Liels, liels prieks lasīt kā Tev tur iet! Baisākā daļa laikam ir par tiem kukaiņiem :D Bet ļoti, ļoti iedvesmo Tava drosme :)
    Lai Dievs dod gudrību labi kārtīgi samācīt angļu valodu, kā arī palikt par piemēru visās situācijās šīm meitenēm!
    *hug*

    AtbildētDzēst
  2. Paldies, Lienīt, par varonību un vienreizēji skaisto LATVIEŠU valodu!Lai arī spāniski drīz runā tikpat skaisti!!!

    Mamma

    AtbildētDzēst
  3. Tev, Liene ir rakstnieces talants!!!! Ceru, ka neturēsi sveci zem pūra! :) Bet tiešām priecājos par katru ziņu, ko varu lasīt un dzīvoju līdzi taviem piedzīvojumiem. Un protams, tu esi manās lūgšanās ikdienas. Sveicieni visiem maniem draugiem Rinkonā!
    Ģirts

    AtbildētDzēst
  4. Īsts misionārs ir drosmīgs un pārvar bailes. Arī bailes no prusakiem! Laikam Baskirijas rudijums :) Lieliski! Bet tas vinju vertejums par musu lielajam majam ir zimigs! Esi svetita! Peteris

    AtbildētDzēst
  5. Ak, mana acīgā!!! Ar prieku lasu visus Tavus ierakstus! Sūtu lielus sveicienus un mīlestību! :)
    P.s.Grāmata būs jāizdod, tas nu ir pilnīgi skaidrs!!! :)

    AtbildētDzēst
  6. Eu, Liene, kas ir tas Anonīms? daudz komentārus atstāj! :D

    Malacis, Lienīt! ļoti, ļoti lepojos, ka pazīstu tevi! :))

    AtbildētDzēst
  7. Interesanti palasīties tavas piezīmes! Lai Dievs palīdz!

    AtbildētDzēst
  8. Jā, Liene, kas ir anonīms?

    AtbildētDzēst
  9. Toms Ašnevics = Lienes tētis :D :D :D

    AtbildētDzēst