otrdiena, 2011. gada 11. janvāris

DEG!!! Jeb 3.diena Brazīlijā

Visa mana miesa DEG kā uz sārta! Auč! Tikko aizvadīju vienu no vissmagākajām naktīm savā dzīvē, BET tam visam ir ļoti labs izskaidrojums!
Vakar devāmies braucienā pa paradīzes salām un pludmalēm...Izbraucām ārā no Rio uz kādu ostas pilsētiņu, kur iesēdāmies mazā kuģītī,kas mūs izvadāja pa FANTASTISKI skaistām vietām! Pa ceļam skanēja mūzika, uz klāja visi sauļojas, visapkārt Latvijā neredzētas ainavas. Piestājām un peldējāmies manas dzīves VISskaitākajās pludmalēs. Ūdens tirkīzzilas, pa to kustas zivtiņas, bruņurupuči, delfīni. Smiltis tik baltas un tik siltas! Visapkārt brūni, laimīgi cilvēki...Un Thiago visu laiku atgādināja, lai mēs ar Zandu uzliekam vēl un vēl aizsargkrēmu. Es tā arī darīju vairākas reizes, bet mana kļūda bija tāda, ka tas bija no Latvijas vestais krems, kas bija DAUDZ par vāju Brazīlijas saulītei. Tad nu vakarā atklājās, ka mana balta ādas krāsa no sniegbaltā toņa pārvērtusies uz vēža sarkano. UN DEG! Visu nakti nomocījos. Bet Thiago mierina,kas tas tikai 2 dienas. Pēc tam es būšot melna! OK, lai notiek!
Bet neskatoties uz sarkano ādu, es tik un tā esmu sajūsmā par Brazīliju! Vakar laikam vēl pāris simtus bilžu sabildējā, jo gan pa ceļam, gan, esot uz kuģīša, visapkārt elpu aizraujošs skaistums. Kalni, klintis, meži, ielejas...un tu skaties un domā, cik LIELS ir Dievs un cik tu esi maziņš...
Pa ceļam vēl dažādi fenomeni. Bezgala daudz ceļmalas veikaliņu,kur pārdod visu iespējamo: Jēzus statujas futbola kreklos, dažāda izmēra baseinus, flīžu kalnus, keramikas sētu dekorus. Puišeļi aktīvi lidina pūķus, pa kalniem klīst vientuļi zirgi, vīri un sievas stutē sētas mietus, pārspriezdami sev būtisko...
Vakar, kad bijām ceļā uz mājām, iekļuvām mega sastrēgumā. 400 m braucām 1,5 stundu! Diezgan apnicīgi. Lai kliedētu garlaicību spēlējām spēles. Piemēram, " Kurš uztaisīs visjocīgāko skaņu?" un "Kurš izdomās vārdu, ar kādu otrs nevar izdomāt dziesmu?" Saulē sakarsušās galviņas vakara gaitā mūs ne vienu reizi vien pārsteidza :D
Bet es esmu ļoti priecīga! Gan jau degošā sajūta pazudīs un varēs atkal iet ārā :)
Sūtu visiem KARSTUS sveicienus no Rio ;)





2 komentāri:

  1. Es arī labprāt dotots tādā misijā :D

    AtbildētDzēst
  2. Jā,Kārli...pašreiz esmu diezgan apskaužamā pozīcijā :D Tagad man tāda atpūta kā medusmaize pirms lielā darba,kas sāksies nākamajā nedēļā :) Kad gan vēl es to Brazīliju apskatītu,ja ne tagad? :)

    AtbildētDzēst