sestdiena, 2011. gada 29. janvāris

Ir labi!

Sveiki,mani miljie draugi ! Ir pagajusi vel viena skaista diena Rinkonaa, shoreiz ta ir piektdiena,28.janvaris. Starp citu- sveiciens KARLIM varda diena 
Man tik loti gribetos VISU aprakstit, bet diemzel laika… tas elektribas te ir tik,cik ir. Tad nu meginashu atri to vissvarigako par pedejam dienam !
Beidzot satiku macitaja Samuela sievinju un Rinkonas skolas direktori Panfilu. Un tadas damas ka vinja pasaule ir varbut uz viena rokas pirkstiem saskaitamas. Ta vinjas energija, aura, speks, izteiksme, temperaments, milestiba, spozums utt….tas viss rada TIK vienreizeju personibu ! Vinja ir no Meksikas un vecmaminja vinjai ir chiganiete. Vinja pati doma,ka tieshi tas vinjai dod to trakumu. Vinjai ir 53 gadi,tacu gandriz nekas neliecina,ka vinjai vairs nav 25 ka varetu padomat no malas. Vinjai ir tik bezgala daudz pienakumu un atbildibas ..vinja pati saka,ka vini ar Samuelu strada gandriz 24 stundas diena. Te gandriz visiem darba laiks un privata dzives saplust viena masaa un viss ir viens...Un ta ka vinja runa angliski, man bija liels,liels prieks,ka ir kads, ar kuru var ta forsi paplapat! Un vina uzreiz mani ``pienjema darba`` par anglu valodas skolotaju vidusskolas klasem,tas ir 9.-12.klasem. Man bus jamaca pirmdienas un otrdienas. Man bus skolotaju uniforma- tads balts halatins,kas drusku atgadina arsta uzsvarci. Panfila man iedeva macibu gramatas, kladi ar laciiti, pildspalnu, zimuli un zimulu asinamo un teica: Nu tev ir viss, lai tu varetu sakt stradat! Rit no rita (sestdiena) 8:00 ir visu skolotaju sapulce,kur ari man ir jabut, lai mani iepazistinatu ar manie nakoshajiem kolegiem. Un otrdien 8:00 ir 1.skolas diena, kur man ari ,protams,jabut. Tad mani iepazistinas ar bernu vecakiem. WOW! Shi bus mana pirma ista darba pieredze skola. Lidz shim esmu tikai neilgi uz prakses laiku macijusi skolenus un darba stradaju ar pieaugushajiem…bet nu ista skola ar istiem skoleniem PLUS tie ir bolivieshu un ajorieshu skoleni!!! Jaludz,lai Dievs man uzreiz dod pareizo attieksmi,vardus, pieeju,gudribu,lai es varu briniskigi palidzet viniem iemacities daudz,daudz ko!
Saja gada Rinkonas skolaa macibas saks 150 skoleni no tuvakam un talakam vietam. Talakie skoleni ir no 100 km attaluma un tos sodien macitajs Samuels atveda te ar lidmasinu, jo celi esot parak pielijusi,lai vinju tevs pats varetu vinjus atvest uz skolu. Diemzel vismaz 30 skoleniem nacas atteikt macibas. Un katru gadu ir tadi,kuriem diemzel jasaka ne. Iemesls ir tads,ka misija LOTI trukst cilveku. Protams, vienmer pietrukst ari nauda un telpas extra studentiem, bet tas lielakais deficits ir CILVEKI! To ari Panfila loti uzsvera,kad stastija man par visu notiekosho misija. Esot gan sponsori,kas gatavi dot vairak…ir ari cilveki,kas gatavi atbraukt uz isu laiku,lai uzbuvetu papildus ekas,kas butu vajadzigas. Tachu trukst tadu,kas te butu gatavi palikt uz ilgaku laiku. Loti vajadzigi cilveki,kas strada internaataa un pieskata, palidz visadi skoleniem. Vajadziga virtuves uzraudze jeb kjeeksha kaa to te sauc. Vajag vel kadu saimniecibas vaditaju tadu ka Velta. Par vinju vispar es gribeshu uzrakstit veselu rakstu. Ludziet par Veltu. Vinja te dara DAUDZ vairak neka viens cilveks spej padarit. Par vinu noteikti vel dzirdesiet!
Rinkonas skola ir plasha attaluma LOTI slavena un nepiecieshama daudziem berniem. Tie latviesi,kas te reiz uzsaka sho misiju, jau pamazam atstaj sho zemi un dodas uz Debesim…un nav isti,kas vinjus nomaina. Ta ka ludziet- varbut tieshi kadam no jums te ir janak jau pavisam driz! Un te ir loti briniskiga vieta,kur tik daudz ko var gut un macities!
Un tagad pie datora atnaca mana draudzene Sharon un vinja suta sirsnigus sveicienus visiem maniem draugiem Latvija! Vinja ir muy bonita!
Tad vel gribeju pateikt to,ka man ir tiesham dikti maz laika pie interneta, nav isti laika parbaudit visus portalus un epastus, tapec atruma del parbaudishu tikai savu blogu un 1 epastu- liene.svoka@inbox.lv Ta ka ir man sakams kas tads,ko gribat teikt zem 4 acim- ludzu,rakstiet tur.
Un velreiz milzigs paldies par to,ka ludziet par mani un domajiet par mani! Un paldies par komentariem blogaa- tie ir tadi ka mazi prieka vestnesishi no Latvijas :D Milu jus visus un skrienu uz istabu,kamer vel ir eletktriba. Citadak mani apedis viens no maniem kustonishiem,kas te vairuma jau mani gaida!
Hasta luego!

2 komentāri:

  1. Lienīt, šis rīts man priecīgi sākās. :) Pieeju pie datora, kā jau katru rītu, veru vaļā tavu blogu, un IR, IR kāda ziņa no tevis :)Prieks lasīt visus tavus piedzīvojumus :) šķiet, ka Tu tur tāda īsta pērle esi - Dieva radīta :)Lai Tētis tev dod gudrību mācot tos jauniešus :)

    AtbildētDzēst
  2. Lieņuk, man ir gluži tāpat, ka skatos un gaidu Tavus jaunumus, un tādi mēs šeit esam daudzi. Lai Dievs dod mieru attiecībās ar kukainīšiem un galvenais, gudrību un svētību attiecībās ar skolēniem. Daudz sveicienu no Jelgavas!
    Abrazos, hasta luego!

    AtbildētDzēst