sestdiena, 2010. gada 18. decembris

Otrās atvadas


Šodien man bija tā laime satikt daļu no manām kursa beibēm, proti, četras savas Zelta Meitenes! Mums vienkārši vajadzēja saskrieties, pirms es aizbraucu. Kopā aizgājām uz Ziemassvētku koncertu "Arvien tuvāk" Mateja baznīcā. Manas mīļās meitenes mani īpaši pārsteidza ar lielu maisu, kas bija pilns ar "pirmās nepieciešamības lietiņām Bolīvijas džungļos". Liels paldies meitenēm par to, viņas palīdzēja sākt piepildīt manu lielo ceļa somu. Bildē varat redzēt īpašā maisiņa saturu. Domāju, ka Rinkonā es ĻOTI priecāšos par šiem dārgumiem. 


       Un kamēr mēs pārspriedām džungļu specifiku un citus svarīgus jautājumus, pie mūsu galdiņa pienāca maza meitene vārdā Saša. Pienāca vienreiz, otrreiz un pēc tam mēs vairs neskaitījām. Viņa vienmēr pienāca tieši pie manis un gribēja mani apsveikt dzimšanas dienā (?). Lai nu kā- viņa man pat uzzīmēja zīmējumu, kurā es esot redzema ar savu "puiku" :) Paldies Sašai!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru