pirmdiena, 2010. gada 8. novembris

Pēdējā laika ziņas

Šodien ar lielu prieku veicu kopējās ziedojumu summas rēķināšanu un cipars ir spēcīgs ! Nu jau ir Ls 968,19 ! Un tas jau ir pietiekami , lai es varētu nopirkt biļeti. Man vajag vēl tikai tikpat visām pārējām lietām :) 
Tikai, lai nopirktu biļeti, nepieciešams noskaidrot vairākas lietas vīzu sakarā. Taču, lai tas izdotos, ļoti noderētu vēstniecību atsaucība. Līdz šim diemžēl vienīgā atbilde ir atnākusi no Bolīvijas vēstniecības Anglijā. Viņi man pateica, lai es sazinos ar vēstniecību Zviedrijā :D Tas diez ko nepalīdzēja, jo Zviedrijas vēstniecība bija pirmā, kam zvanīju. Tur man atbildēja Venecuēla un teica Adios! 
Mīļie, lūdzu, lūdziet par atsaucīgām dvēselēm visos vajadzīgajos kantoros.


Aiz muguras VIENREIZĒJS Cerības festivāls. Tagad sirds ir pilna ar cerību un ticību, ka Dievs dos un gādās par visu! Lūdzu, lai viss izdodas īstajā laikā...un laika vairs nav daudz...

3 komentāri:

  1. Nu es domāju, ka tieši šis festivāls Latvijā bija gan vienreizējs, gan vienreizīgs :)

    AtbildētDzēst
  2. Lieniit, man ir liels prieks, ka tev viss leenaam kaartojas (lai gan man jau liekas, ka Dievam tas nav leenaam, bet gan tieshi iistajaa aatrumaa) ;) Turpini uzticeeties Vinjam!!! :)

    AtbildētDzēst