piektdiena, 2011. gada 6. maijs

Pasts

Gribeju pastastit par to, cik arkartigi es priecajos par visiem pasta sutijumiem. Kad macitajs atgriezas no arpasaules otrdienas vakara vai tresdienas rita, tad parasti ar kada palidzibu lidz manim nonak zinja, ka man ir kaut kas atnacis, pec ka man ir jaiet pakal uz vinja maju. Man tik loti patik tas nepilnais minutes gajiens…tad ir tada ipashi pacilata un steidziga gaita. Kad pacinja ir rokas, tad gajiens uz majam jau ir divreiz atraks, jo vienmer dikti gribas zinat, kas tur ieksha.
Un aizvaditaja laika man ir bijusi 5 lieli pasta prieki, par kuriem esmu dikti pateiciga un laimiga! Atnaca loti ipasha pacinja no Amerikas, kur masinja bija sapakojusi daudzas vertigas lietas, kas tika sagadatas, pateicoties kadam draudzes masam. Liels paldies vinjam – visas lietinjas LOTI noder un noderes! Un seviskais paldies par iespeju dzirdet ari miljo Ringu balsis! Tas jau es noklausijos vairakas reizes…Tad vel man tika kads ``drusku`` ilgi nacis (2 meneshi) Valentindienas sveiciens. Bet – kas leni nak, tas labi nak…ja atnak : ) Un atnaca! Paldies sirsnigs : ) Un 4.maija par godu Latvijas svetkiem man atnaca neticami lieliska un salda,garda kaste no Rigas, no Stabu ielas meitenem…oij…es tagad sava istaba jutos ka Laimas fabrika! Un par sho sutijumu milzu prieks ne tikai man, bet ari manam latvieshu masinjam. Ondina ir sajusma par latvieshu ledenem. Tam esot iistaa garsha : ) Teikshu Veltinjas vardiem- daudz,daudz paldies!
Treshdien , kamer mazgaju riita traukus, macitajs pa virtuves lodzinju man smaidigs rokas ielika vel divas vestulites no Latvijas! Paldies acigajai Dacitei un Valdonkulim!!! Man ipashi patika tas,ka Valda vestule bija nakusi caur Meksiku ! Drusku ar likumu un ilgi...bet tomer atnaca
Tas ir tads loti ipash prieks un sajusma,kad kaut kas atnak no pasta… tadi ka Ziemassvetki un Dzimsanas dienas krustojums…X 10! Liels un mils paldies sutitajiem!

1 komentārs:

  1. Te Acīgā! :)
    Mana vēstule acīgi nāca ar kājām, tā izskatās... :)
    Jau sapratu, ka kamēr tā atnāks, jau nebūs domas pie KHL, bet Pasaules čempionāta hokejā! :)

    AtbildētDzēst