otrdiena, 2011. gada 10. maijs

hola!

ir otrdienas rits, 10.maijs un es pavisam neticama karta tiku pie interneta. Meginashu kadu bildi ielikt! : )
Ir saulaina, skaista diena. Shodien Ondina izbrauca uz arpasauli, pashai zobi jataisa...Veselu nedelu vajadzes izturet bez manas lielas draudzenes. Bet ta ka te laiks skrien veja sparniem, tad jau driz vinja bus atpakal.
Paldies Zandinai un Kriskinai par milajiem un ipashajiem vardiem komentaros : ) Un paldies visiem, visiem ,kas man raksta un suta..doma un ludz! TIK loti noder!!!
Liizuk, tavs meils bija F A N T A S T I S K s!!!


Shaja bilde esmu skola sava skolotajas uniforma, staprbriza laika. kolidz berni manas rokas redz fotoaparatu, ta vienmer man uzrodas vesels bars, kas gatavi pozet : ) Shie gan ir jaunakie, tiem anglu valodas vel nav, bet vinji jau no lielajiem samacijushies- hello, teacher! Un to frazi es dzirdu kadas 100 reizes diena...

Sheit ir loti ipasha bilde ar 4 masam, kuras dzivo internata- Roxana, Margarita, Elenir un Anair. Te ir atnakusi ciemos vinju mamma ar braliti. Un es tikai velak pec shis bildes uzzinaju,ka meitenem ta bija PIRMA bilde vinju muza ar savu mammu!!!! WOW!
Te bilde no pedejas svetdienas ar manu draudzeni Ondinu. Es laikam pareizi sapratu, ka vel nekad nebiju vinju ''publicejusi'', vai ne? Nu jus vinju redzat! Te mes baznicas sola kartigi gaidam dievkalpojumu : )

Rinkonas sunju saimei skaists pieaugums. Shi bilde ipashi Kriskinai, Agritinai un visam parejam meitenem, kuras sajusmina mazi, pukaini sunishi... shitie ari manu sirdi ir nolaupisjushi!

Te viens smuks mirklis ar Rinkonas krupi un Ondinu! Labs izmers, ne? : )

5 komentāri:

  1. Lienit, te Liene :) Es sodien sanemu tavu vestuli!! Tiesi sanaca, ka Piters no rita aizlidoja uz Briseli, tapec es lasiju viena, bet es ieskanesu un nosutisu vinam :) Es biju tik satraukta, ka ienakot, nemaz nenovilku kurpes un steidzu lasit :D Loti mili, ka tu atrod laicinu uzrakstit. Mes tevi biezi pieminam, lasam tavus stastus un domajam labas domas! :) Tiekamies jau driz, bet tikmer izbaudi so ipaso laiku!

    p.s. mums te tiesam tagad jau ir siltaks :D

    AtbildētDzēst
  2. aaaaa, atved man vienu tādu sunīti!!!!! :)
    vispār tu galīgi mani pārsteidzi ar to, ka tiki pie interneta tik drīz un no rīta nevis vakarā :) bet jauki, jauki :)
    bučas!

    AtbildētDzēst
  3. Lienīt, atved man sunītiiiiiiii!!! Lūdzu, vienu mazu tādu kunkulīti!!! :)
    Un atbrauc arī pati! :) Krupi gan neved, lai viņš turpina mierīgi dzīvot savos džungļos!!! :)

    AtbildētDzēst
  4. Lienīt, vai nobučoji krupīti? Varbūt viņš izrādās apburts princis!

    AtbildētDzēst