piektdiena, 2011. gada 6. maijs

Ciemos pie puikam

Piektdienas vakara beidzot sanaca aiziet ciemos uz lielako puishu internatu. Ta vienmer visi vakari tikai pie meitenem, bet taja vakara sekretare Sharona bija dabujusi dvd aparatu, ko veiksmigi piesledza pie televizora un meitenem bija kino vakars. Vinjas skatas un brinas par filmu, tachu mana filma ir verot vinjas. Dazam labam tas emocijas ir tik realas it ka vinjas pashas piedzivotu visu,kas redzams pa tv. Loti aizraujoshi verot to,ka vinjas skatas jebko pa tv : )
Katru vakaru visos internatos ir svetbridis. Tad nu es gaju, lai redzetu, ka tas notiek vecakajiem puikam. Biju jau sagatavojusies uz to,ka vinju istabaas bus milzu bardaks, netiriba un troksnis- nu ka jau tas medz but pie 15,16,17, 18 gadus veciem puikam. Kad biju apmeram 10 m attaluma no internata durvim, nodomaju, ka puishi laikam izgajushi, jo nekada kustiba un skanja nebija manama. Piegaju pie durvim un tur neticamais- VISI apmeram 30 godigi sez pie galdiem un pilda majas darbus pilniga klusuma! Biju meema. Vel lielaki brinumi bija, kad gaju pa vinju istabinjam. Kaut ko tadu sava muuza nebiju redzejusi- istabas TIK perfekti tiras, ka tur varetu uz gridas ar baltam biksem mest kuulenus un bikses saglabatu savu krasu. Drebes un kurpes ideala kartiba un tiriba,gultas ta ka viesnica saklatas. Nespeju noticet…drusku kauns sametas par ``manam`` 60 chikam, kuras no tiribas un kartibas ir tik talu, cik es no Latvijas…
Vecako puishu internatu uzrauga macitajs ar sievu. Tas ir viens no vinju 100 pienakumiem. Katru nakti vinjiem japavada tur internata. Ta vinjiem vispar ir sava maja, bet visas naktis paiet pie puikam. Un ka velak es uzzinaju- puishiem katru vakaru uz stundu ir jabut pilniga klusuma ar saviem majas darbiem. Ja to nav, tad jalasa Bibele vai kada cita gramata. Ja vinji taisa troksni, tad ir visadi sodi. Parasti tie ir pietupieni vai presites vai kaut kas tamlidzigs. Un tas loti labi strada!
Svetbridi vadija macitajs Samuels. Tas vinjiem ir daudz isaks neka meitenem. Ir viena dziesminja sakuma, viena beigas, pa vidu neliels Bibeles lasijums un kadas macitaja pardomas. Kad Samuels bija beidzis, vins pieversas man. Teica, ka ir jauki, ka ir negaiditi viesi un tad ludza man kaut ko pateikt. Drusku samulsu, jo biju gatavojusies tikai klusinjam malinja pasedet. Bet nu uzreiz sanemos un spaniski puikam pastastiju, kapec es te esmu, ka Dievs mani vadija lidz shejienei un iedroshinaju vinjus ari meklet un lugt pec savas dzives istajam vietam un lietam. Un iedrosinaju vinus nebaidities lugt Dievam lielas lietas un sapnot varenus sapnus! Dievs deva vardus un skiet, ka pat diezgan sakarigi izdevas izteikties.
Atgriezos sava meitenu internata...un steidzu meitenem pastastit par redzeto tiribu, kartibu...vinjas ari bija tikpat parsteigtas, cik es biju... kas to butu domajis, ka Bolivijaa virieshi ir daudz kartigaki par meitenem!

2 komentāri:

  1. būtu forši redzēt, par ko šie puiši kļūs, kad izaugs. Varbūt kādi, tavu vārdu iedrošināti, tiešām sāks lūgt Dievam lielas lietas un noteikti tās piedzīvos!
    :)

    AtbildētDzēst
  2. Es tiesi to pasu iedomajos, ko Krishka. Jo Dievam patik parsteigt. Butu interesanti zinat par vinu dzivem pec kadiem gadiem desmit! Lienit, Thiago vienu dienu pilnigi out of blue teica - I miss missionary Liene :) Dikti gaidam tevi atpakal :)

    AtbildētDzēst