sestdiena, 2011. gada 9. aprīlis

Ceturtdala gada Dienvidamerika

Nu re, tieshi tik daudz jau esmu bijusi prom no Latvijas. Nezinu, vai tas ir daudz vai maz...Shodien edu pusdienas viena pati pie sava galda. Pie otra galda apsedas literaturas skolotajs Luis Bautista un ,redzot manu skatienu, vaicaja, vai es ilgojos un domaju par savam majam. Varbut vinjam ar savu literaro dveseli izdevas redzet kaut kadu klusu vesti manas acis. Bet jasaka paldies Dievam par to,ka es katru vakaru nemirkstu asaras ka tas varetu teoretiski but, nemot vera manu talumu no Latvijas, gimenes, draugiem un visa miljaa, kas tur ir... Bet Dievs tiesham mani stiprina un lauj dzivot te ar maju sajutu. Es ,protams, nesaku,ka neilgojos pec majam. Protams,ka ilgojos. Bet Dievs man palidz ar to,ka Vins tas ilgas padara tadas izturamas. Un man ka meitenei tas ir dikti svarigi : )
Gribeju teikt zinju maniem latvieshiem, kas vel gribeja man sutit kadu pacinju- laikam tas viss ir jaizdara pa aprili, nemot vera to, cik dikti leni pie manis nak jau izsutitas lietas. Nak tik leni,ka no Latvijas esmu sanemusi tikai vienu vestuliti, lai ari man tiek zinots, ka izsutits ir daudz vairak un jau labi sen. Ta ka es Rinkona bushu lidz junija beigam ( varetu but apmeram 20.datumu sakums), tad viss jaizsuta lidz aprila beigam, lai es to varu vel sanemt, kamer vel esmu te. Butu baigi stulbi,ja kaut kas man atnaktu, ja es jau butu prom. No Amerikas gan te daudz atrak naca un atnaca, ari no Brazilijas un Belgijas...tas ta, starp citu : )
Aa, vel laikam nepiemineju to,ka esmu bijusi pie Ondinas ne tikai ciemos vinjas kabineta, bet divas reizes ari ka pacients. Edot vienu no galas edieniem, dikti stipri uzkodu uz neredzama kaulina, kas izlauza vienu zoba gabalinju. Nu tad Ondina radija man visu savu profesionalismu : ) Un zobs tagad ir ka no jauna piedzimis. Vel nekad nebiju sedejusi zobuarsta kabineta ar fotoparatu pie rokas : D vienmer no tiem zobu ravejiem esmu baidijusies ka no kadas sergas. Bet man tagad ir zobuarsts- draugs : )
Interesanti tas,ka dzive piespiez iemacities spaniski ne tikai runat un dziedat, bet ari barties. Meitenes reizem tadus gajienus izstrada,ka vienkarsi ir japacel balss. Vinjas reizem nedzird vardus parasta skaluma un intonacija. Nu es esmu iemacijusies ari ``nolasit istu morali`` spaniski. Pec tas meitenem ir lielas acis,ka profe Liene ari ta mak runat. Tad visas savacas un uzvedas labak...lidz nakamai reizei. Vinjam te ieksha sez tada ``rezgaliba``...vienmer gribas drusku paeksperimentet ar to,cik talu var izkapt arpus no noteikumu zonas. Tad nu vinjas ir japagriez atpakal tajas robezas. Bet ka jau Bibele ir teikts- lai mes pamacam tos jaunakos : ) Tad nu to es daru ar visu savu sirdi. Vakaros pec gaismas notiek visadi interesanti gajieni. Kad paveras durvis un es vinjas tur nokeru parsteigtas, tad vienmer vinjas saka,ka iet uz tualeti : ) diez kapec ta tualete gandriz vienmer izradas citu meitenu istabinja : D Ak,mazas viltniecites. Vinjas jau censhas but dikti labas...bet skiet,ka vinjam asiniis ir kaut kads dumpinieciskumins un ka jau mineju-rezgaliba. Ludziet, lai par to, lai mes ar Veltinju un ari sekretare Sharona,kas te dzivo, varam vinjam but gan draudzenes, gan vertigi lideri,dzivi paraugi, iedrosinataji un viss cits,kas vinjam ir vajadzigs. Un visvairak ludziet, lai jaunaja macibu gada te ir kadi jauni speki,kas uznemtos meitenu internata vadibu. Varbut tieshi TEVI Dievs aicina uz sho aizraujosho kalposhanu? Neliels darba sludinajums : D Meklejam meitenju internata pieskatitaju. Piedavajam- stabilu dzives vietu, regularas edienreizes, 60 meitenu sabiedribu, kas prot briniskigi dziedat, zimet,krasot,smieties,runat,speleties,palidzet utt...Darba laiks: 24 stundas diennakti, atalgojums- milzu dimantu kronis Debesis : ) Bet garigs,emocionals gandarijums un prieks jau zemes virsu : ) Interesentus ludzam nezvanit pa telefonu, jo nevar sazvanit. Bet raksiet e-pastus! Tie te darbojas itin labi! : )
Sutu svecienus saviem milajiem no visiem saviem sirds dzilumiem...skatos Latvijas bildes, parlasu vestulites, biezi iedomajos, ka tur viss notiek un izskatas...
Aa, 7.aprili man bija jaatver vestule no Lienes Viskupaites. Vinja bija pierakstijusi ipashu atzimi, ka man ta javer valja zem palmas. Tad nu tas dienas pusdienlaika aizgaju uz Rinkonas kapsetu, jo tur ir viena smuka pama. Apsedos uz kapakmenja malinjas un ar spoziem saules stariem vaiga izlasiju vinjas veltitos vardus. Liene, ja tu lasi manu blogu- MILZU Paldies par tavu vestuliti! Tas bija tieshi tas,ko man vajadzeja dzirdet : ) Un lai Dievs sveti ari tavu talo misijas braucienu, kur tu tagad esi!
Milestiba, Liene

Bildes:
Es kopa ar meitenem vakara zobu parbaudes laika. Man rokas visjaunaka - Rosita! Un tad vel bilde no kaadas superigas pecpusdienas, kur meitenes drusku aplaistiju, kamer bildejamies...un vinjam atri bija skola roka- pec tam es ari dabuju slapjumu aiz biksem. Un viena no pedejam bildem ar pedejo vestuliti, ko sanjemu/ no Agritinjas! Tads un vel lielaks ir mans prieks,kad atnak kaut kas no pasta! Un drusku laikam esmu brunaka... Cik labi, ka paspeju pievienot...

6 komentāri:

  1. Lienit, es tikko viena piegajiena visus 5 rakstus izlasiju un tirot zobus, pardomaju, cik gan nenozimigas dazreiz ir musu pasauligas problemas uz ta fona, ka dzivo tur, kur tagad esi tu. Tadas filozofiskas un veseligas pardomas sanaca. paldies par to :) Lai tev speks un izturiba ari turpmak!

    p.s. es veru,ka vel sanemsi musu sutito mazpacinu :)

    p.p.s es nesaprotu sito sistemu un nevaru iekomentet no sava profila tapec parakstos ka Liene (ta kas Mrs Senjai) :D

    AtbildētDzēst
  2. neliela reklāma, Lienīt priekš Tevis! Tagad jau vari lasīt Lienes Viskupaites blogu no Kostarikas - http://lienekostarikaa.tumblr.com/
    Tā, ka tagad manas abas drosmīgās Lienes ir vienā pasaules malā aiz okeāna ;)

    ps. un pie darba piedāvājuma pat aizdomājos.. laba alga skan!!! :D :)

    AtbildētDzēst
  3. Lienīt, ar prieku lasu, kā Tev iet! Tas ir bijis liels uzmnudrinājums - redzēt, cik brīnišķīgi Dievs darbojas Tavā dzīvē un caur Tevi.
    Lai saglabājas Dieva dotais prieks un Dieva dāvāts miers! Svētības! :):):)

    Aija

    AtbildētDzēst
  4. Dikti pietrūksti!!! Es ļoti gaidu to dienu, kad tiksimies un varēšu tā kārtīgi tevi samīļot un kopā apēst īstu saldējumu :)
    Lūdzu par tevi, lai debesu Tētis sargā un dod spēku. Un, lai ieraugi Viņu katru dienu jaunā, vēl īpašākā veidā! :)
    Samīļojiens un bučas,
    tava čikita
    Kriška :)
    p.s. starp citu vari atvest Alfijam kādu eksotisku draudzenīti, citādi viņam nav ar ko parunāties:)

    AtbildētDzēst
  5. Vakar Alfijs varēja izrunāties ar...Miķeli! Kāds viņu(t.i.,lielo runci) tur bija ielaidis un atstājis. vēlāk Mika pats prasījās laukā; laikam Alfijs bija nelaipns.
    Sveicieni Alfija saimniecītei!!!

    AtbildētDzēst
  6. Mammu, Mikelis neapmierinats, jo Alfijs palika dzivs un pie tam vel sava dzelzs majinja, hehe ...
    Kriskina, es Alfijam laikam vedishu kirzacinju,kas vakar man gar galvu pa spilvenu rapoja. Un tarantulu plaukstas lieluma,kas pa vannas istabas sienu lida uz leju...bus raiba kompanija :D
    Liene- es sanjemu jusu pacinju beidzot un biju tik loti bezgala laimiga gan emocionali,gan ari praktiski...nu precizak-mans veders bija laimigs...un man prieks,ka kaut kadas pardomas radas, lasot manus rakstus...tatad ir verts rakstit! Liels paldies par pacinju! Ceru,ka mana atbilde jau ir tuvu Latvijai, pag.ned.izsutiju.

    Kriskinja- ka es pec tevis ilgojos...tu to nemaz nevari iedomaties...

    Inguna- tu vari but viena laimiga sieviete, ka tev draugos ir tadas Lienes, he he : D

    AtbildētDzēst